داستان موفقیت شرکت هود کن

مصاحبه با مدیر مالی شرکت هود کن
  آقای جدیدی

 

1-خلاصه ای از فعالیت شرکت محترم هود کن را توضیح بفرمائید.

کارخانه هودکن در آبان ماه سال 1362 به عنوان اولین تولید کننده هود آغاز به فعالیت نموده و با تنوع محصولات، داشتن آزمایشگاه‌های مدرن و خط رنگ تمام اتوماتیک الکترواستاتیک و با استفاده از ماشین آلات پیشرفته CNC و مهندسین و پرسنل متخصص توانست سهم بزرگی از بازار کشور را بدست آورد

2-با توجه به گسترش روز افزون محیط اقتصادی و به تبع آن پیشرفت صنایع ، نرم افزار شماران ، تا چه حد توانسته است خود را با این تغییرات همسو نماید و آیا این امر پاسخگوی نیاز شرکت کن بوده است؟ 

امروزه سیستم‌های نرم‌افزاری مالی به گونه‌ای طراحی و ساماندهی می‌گردند که بتوانند نیازهای مشتریان خود را با توجه به نوع فعالیت کاریشان مرتفع نمایند.
یک نرم افزار مالی خوب دارای ارزش بسیار زیادی برای مدیران ارشد سازمانها می‌باشد، زیرا مدیران هر سازمان با توجه به گزارشات استخراج شده می‌توانند تصمیمات سریع و مناسبی را در جهت بهبود شرایط کسب و کار ارائه دهند. همچنین شاخصه بارز یک سیستم مالی یکپارچه باید به گونه‌ای باشد که بتوانند خود را با پیشرفتهای سازمانها و شرکتها منطبق نموده و دارای انعطاف پذیری مناسب در جهت بهبود فرآیند کاری یک مجموعه باشد.
تمام تلاش شرکت راهبران‌شماران‌سیستم بر پایه رفع نیازهای مشتریان ( منجمله گروه لوازم خانگی کن) بوده و بویژه در زمینه بهای تمام شده و سیستم های فروش  توانسته است در این راستا به جلو حرکت نماید

 

 
 

 

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *