اطلاعات طبقه‌بندی‌ شده در ایمیل‌های محرمانه هیلاری کلینتون

شماران سیستم – به‌زودی بخش جدید یاز ایمیل‌های کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا، هیلاری کلینتون در سطح عمومی منتشر خواهد شد که به نظر می‌رسد این نامه‌های الکترونیکی حاوی اطلاعات طبقه ‌بندی شده آمریکا هستند.

به‌زودی بخش جدیدی از ایمیل‌های کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا، هیلاری کلینتون در سطح عمومی منتشر خواهد شد که به نظر می‌رسد این نامه‌های الکترونیکی حاوی اطلاعات طبقه‌بندی‌شده آمریکا هستند.

به گزارش شماران سیستم به نقل از وب‌سایت خبر تحلیلی engadget، وزارت امور خارجه ایالات متحده اعلام کرده است که به‌احتمال فراوان به‌زودی یک نامه الکترونیکی از سرور ایمیل شخصی هیلاری کلینتون منتشر خواهد کرد. بر اساس اطلاعات به‌دست‌آمده از گفته‌های مراکز امنیتی آمریکا، به نظر می‌رسد که این نامه الکترونیکی شامل اطلاعات طبقه‌بندی‌شده باشد.

این ایمیل بخشی از اسناد مهمی است که تقریبا هشت هزار صفحه هستند و قرار بوده است که در همین دوشنبه نابود و از رده خارج شوند. تابه‌حال وزارت امور خارجه دراین‌باره تعداد ۳۰ هزار صفحه اسناد مربوط به رسوایی‌های سیاسی را منتشر کرده است.

نکته مهم این است که این مشکلات تماما از زمانی آغاز شد که در ماه مارس سال جاری، رسوایی مشهور سیاسی گریبان‌گیر چهره‌های سرشناس در عرصه سیاست آمریکا شد و از آن تاریخ تا به امروز بر اساس تخمین‌های صورت گرفته، ۵۴ هزار صفحه اطلاعات به رسانه‌ها راه یافته است.

این ایمیل در تاریخ بیست و هفتم نوامبر سال ۲۰۱۰ میلادی ارسال شده است و به نظر می‌رسد که شامل اطلاعات طبقه‌بندی‌شده بسیار مهمی بوده است. به همین دلیل نیز بسیاری از کارشناسان امنیتی معتقدند که حتی مراعات مسائل امنیتی در استفاده از فناوری‌های الکترونیکی امروزی ممکن است بر مراودات سیاسی در دهه آینده میلادی تاثیر گذار باشد.

شایان‌ذکر است که در طول چند سال گذشته رسوایی‌های جدیدی درزمینهٔسیاستبهرسانه‌هاراهپیداکردندکهاین اطلاعات به‌واسطه استفاده از فناوری‌های تحت شبکه فاش شده بودند. همین امر نشان می‌دهد که قدرت شبکه و تجهیزات دیجیتالی در دنیای امروزی ما تا چه حد زیاد است.

 

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *