4500 کارمند بلک‌بری اخراج می‌شوند

4500 کارمند بلک‌بری اخراج می‌شوند

شرکت بلک‌بری قصد دارد برای کاهش هزینه‌های خود این تعداد کارمند را معادل 40 درصد نیروی کاری خود طی یکسال آینده بیرون کند.
بلک‌بری که این روزها مشکلات فراوانی را پیش‌روی خود می‌بند و مسئله واگذاری کامل شرکت را نیز بررسی می‌کند، طی بیانیه‌ای اعلا کرد که با هدف کاهش هزینه‌های خود به‌زودی ۴۵۰۰ کارمند را اخراج می‌کند.
به گزارش شماران سیستم، روزنامه وال‌استریت‌ژورنال گزارش داد که شرکت بلک‌بری قصد دارد برای کاهش هزینه‌های خود این تعداد کارمند را معادل ۴۰ درصد نیروی کاری خود طی یک سال آینده بیرون کند.
شرکت کانادایی بلک‌بری طی بیانیه‌ای گزارش داده است که برای فصل دوم سال مالی ۲۰۱۴ با ضرر خالص حدودا یک میلیارد دلاری مواجه خواهد شد.
این ضرر قابل ملاحظه و باورنکردنی به دنبال فروش ناموفق گوشی هوشمند جدید این شرکت موسوم به BlackBerry Z۱۰ رخ داده است.
به دنبال عدم موفقیت این محصول در بازار جهانی، شرکت بلک‌بری توضیح داد که از توسعه این محصول و ادامه تولید آن منصرف شده است.
این اخبار در حالی منتشر شده است که برخی منابع آگاه خبر از تولید گوشی هوشمند جدیدی موسوم به BlackBerry Z۳۰ داده‌اند که بهترین محصول این شرکت محسوب می‌شود.
شرکت بلک‌بری با اخراج کارمندان و کاهش تولید محصولات خود سعی دارد جلوی ضررهای بیشتر در این زمینه را بگیرد.
این شرکت اعلام کرده است که در حال حاضر ۶ مدل گوشی هوشمند را به تولید انبوه می‌رساند که در پی اخراج گروهی کارمندان تعداد آنها را به ۴ مدل خواهد رساند که از بین آن‌ها دو گوشی هوشمند پیشرفته و دو گوشی هوشمند ارازن تولید می‌شوند.
مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *