افشای اطلاعات و تاریخ عرضه آیفون 11

شماران سیستم –  شرکت اپل قرار است تا محصول بعدی سری آیفون را در سال جاری عرضه کند و به همین دلیل نیز شایعات جدیدی درباره این محصول منتشر شده است که احتمال واقعی بودن آن بسیار زیاد است.

 

 

هنوز تا رونمایی از نسل جدید آیفون‌های اپل زمان باقی است، اما با این‌ حال شایعاتی در رابطه با این سری از پرچم‌دارهای آیفون عرضه شده است که به واقعیت بسیار نزدیک هستند
به گزارش شماران سیستم به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی theinquirer، انتظار می‌رود که نسل جدید آیفونXS، XS Max وXR در ماه سپتامبر به بازار عرضه شوند.

همچنین شایعات حاکی از آن هستند که پرچم‌دارهای اپل(به‌غیر از آیفون مجهز به صفحه نمایش ال سی دی) با دوربین سه‌گانه، یواس‌بی نوعC و سیستم‌عاملiOS 13 با قابلیت حالت تاریک به فروش خواهند رسید.
البته چندی پیش تصاویری از آیفون 11 توسط یکی از کاربران توییتر فعال در زمینهٔافشاگری‌های تلفن‌های همراه هوشمند عرضه شده بود که چیدمان لنزهای دوربین نسخه عادی و پلاس آیفون 11 را به نمایش درمی‌آورد.
بر اساس اطلاعات به‌ دست‌ آمده از این تصویر چیدمان دوربین این دستگاه به‌صورت عمودی نخواهد بود و به‌جای آن از ترکیب مربعی شکل عجیب‌ و غریبی استفاده شده است که در نوع خود منحصربه‌فرد است.

 

IOS13

 

 

با این‌ وجود هنوز اطلاعاتی در رابطه با تاریخ عرضه این محصولات به بازارهای جهانی منتشر نشده است. با این‌ حال اگر اپل به برنامه‌های گذشته خود پایبند باشد، می‌توان حدس زد که این آیفون‌های جدید در تاریخ ده سپتامبر رونمایی خواهند شد و پیش‌فروش آنها نیز از تاریخ 14 سپتامبر خواهد بود.

در رابطه با قیمت این محصولات نیز هنوز اطلاعات دقیقی در دسترس نیست، اما اگر خط تولید آیفون‌های 2018 را معیار قرار بدهیم می‌توانیم حدس بزنیم که بازه قیمتی این نسخه‌های جدید از 999 الی 1099 برای نسل بعدی آیفون XS وXS Max و 799 دلار برای نسخه مجهز به صفحه‌نمایش ال سی دی شروع خواهد شد.
 

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *