بهترین سرویس‌های وی.پی.ان سال 2017

شماران سیستم – وی.پی.ان یا شبکه خصوصی مجازی به شما کمک می‌کند که در عین آنلاین بودن، امنیت خود را حفظ کنید و موارد خصوصی خود را در حالت خصوصی نگه دارید و اجازه دسترسی به آن‌ها را به هیچکس ندهید.

وی.پی.ان (شبکه خصوصی مجازی) یک راه حل امن و خصوصی است که به کاربران، سازمان‌ها و کسب و کارها این امکان را می‌دهد که داده‌ها و اطلاعات مورد نظر خود را ارسال و دریافت کنند، و در عین حال حریم خصوصی و محرمانه بودن فایل‌های آنها حفظ شود.
به عبارت بهتر، شما می‌توانید با استفاده از یک وی.پی.ان، یک تونل امن به شبکه شرکت خود ایجاد کنید و از دسترسی به سیستم‌های اینترنت خصوصی بهره‌مند شوید.

به گزارش شماران سیستم به نقل از تک رادار، شما می‌توانید با خیالی آسوده و با امنیت کامل وارد اینترنت شوید و از مطالبی که هیچکس به آن دسترسی ندارد، استفاده کنید.
در این حالت تمامی ترافیک شما از اتصال وی.پی.ان می‌گذرد، در نتیجه کاملاً امن است و ایمن‌ترین راه برای استفاده از اینترنت محسوب می‌شود.

البته ضروری است به خاطر داشته باشید که اگر دستگاه شما با یک نرم‌افزار مخرب یا بدافزار آلوده شده باشد، وی.پی.ان نمی‌تواند از شما در برابر مشکلات محافظت کند. البته در این موارد استفاده از یک آنتی ویروس می‌توانید مفید باشد.

 

سرویس‌های وی.پی.انی که در سال 2017 معرفی شده‌اند، امتحان خود را به خوبی پس داده‌اند و میزان اثربخشی و بهره‌وری خود را به اثبات رسانده‌اند.
بیش از 300 سرویس وی.پی.ان دسکتاپ و همراه تاکنون ارائه شده است که هرکدام خصوصیات و قابلیت‌های خاصی را ارائه می‌دهند.

بر اساس گزارش‌ها و نظرسنجی‌های جدید، در بریتانیا از هر شش نفر، فقط یک نفر از وی.پی.ان استفاده می‌کند، ضمن آنکه نیمی از آنها از وی.پی.ان برای ورود به سایت‌های غیرمجاز بهره می‌گیرند.

نکته مهم در این میان، کاربرد مطمئن و مفید سامزانی برای این نوع نرم‌افزارهاست.

توجه داشته باشید که اکثر سرویس‌های وی.پی.ان ارائه شده، جهانی هستند و با دلار آمریکا شارژ می‌شوند که با رفتن به سایت آنها می‌توانید از قیمت آنها به دلار یا پوند یا سایر ارزهای معتبر دنیا مطلع شوید.
این سرویس‌ها همگی جوانب مثبت و منفی دارند که با مقایسه آنها با هم، متوجه این جوانب خواهید شد.

از جمله این سرویس‌ها می‌توان به IPVanish، VyprVPN، ExpressVPN، NordVPN، TunnelBear، Windscribe، Hotspot Shield، ZenMate، PureVPN و Buffered VPN اشاره کرد.

 

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *