رابط کاربری جدید توییتر برای iOS

شماران سیستم – پیگیری گفتگوها در توییتر ممکن است اندکی گمراه‌کننده باشد و این امر زمانی که حساب کاربری عمومی داشته باشید و هرکسی بتواند به شما پیام بدهد سخت‌تر می‌شود.توییتر با عرضه قابلیت جدیدی برای نسخهiOS نرم‌افزار خود پیگیری پاسخ‌ها به توییت اشخاص را برای کاربران ساده‌تر کرد.

به گزارش شماران سیستم به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Engadget،پیگیری گفتگوها در توییتر ممکن است اندکی گمراه کننده باشد، و این امر زمانی که حساب کاربری عمومی داشته باشید و هرکسی بتواند به شما پیام بدهد سخت‌تر می‌شود.
هم‌اکنون این شبکه اجتماعی قابلیتی را عرضه کرده است که می‌تواند به تجزیه‌ و تحلیل آسان‌تر این پیام‌ها کمک کند و به‌ این‌ ترتیب، شما مطمئن خواهید شد که پاسخ‌های دوستان واقعی‌تان را دریافت خواهید کرد.
 
در همین راستا پشتیبانی توییتر به‌تازگی در وب‌سایت خود اظهار کرد که نرم‌افزارiOS این پلتفرم هم‌اکنون پاسخ‌های کسانی که فالو می‌کنید به توییت‌های شما را به‌صورت پاسخ‌های رشته‌ای نمایش می‌دهد و این امر ردیابی گفتگوها را برای کاربران بسیار آسان می‌کند.

twiter

به‌ این‌ ترتیب، توییت اصلی شما به‌واسطه یک‌رشته به توییت این افراد متصل می‌شود و به‌ این‌ ترتیب متوجه خواهید شد که توییت ارسالی آنها مستقیماً در جواب شما بوده است و البته توییت آنها هم کمی فاصله‌دار خواهد شد.
توییتر این قابلیت را در سال گذشته در نسخه بتای"Twttr" تست کرد اما عرضه رسمی آن را تا این تاریخ به تعویق انداخت.
 
توییتر در اطلاعیه خود اعلام کرد که این قالب جدید مشاهده این‌که چه کسی به چه کسی پاسخ داده است را آسان‌تر می‌کند.
اگرچه این ویژگی فعلا نسخهiOS توییتر عرضه شده است، اما به‌زودی می‌توان شاهد ورود آن به دستگاه‌های اندرویدی بود.
زمانی که از اختصاصی بودن این قابلیت برایiOS سوال شد این کمپانی پاسخ داد که این ویژگی به‌زودی به اندروید نیز راه پیدا خواهد کرد.

 

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *