صعود مجازی به اورست

شماران سیستم – شرکت انویدیا اعلام کرده است که قرار است تا یک بازی با محوریت صعود مجازی به اورست و برپایه توانایی کارت‌های گرافیکی ساخت این شرکت و سیستم عینک‌های واقعیت مجازی تولید و روانه بازار شود.

به گزارش شماران سیستم از پایگاه خبری تحلیلیengadget، شرکت انویدیا در ابتدای هفته جاری به انتشار تیزری از یک بازی ویژه به نام اورست واقعیت مجازی دست‌زده است.

این بازی در استودیو سولفار و RVX ساخته شده و از پردازنده گرافیکی انویدیا برای ارائه محتوای خود استفاده می‌کند. این ساختار از تعداد ۳۰۰ هزار تصویر بسیار یا کیفیت از این کوهستان تشکیل‌شده است.

این عکس‌ها با تلفیق با یکدیگر تبدیل به یک مدل گرافیکی کامل و سه‌بعدی از بلندترین کوهستان جهان شده‌اند. لازم است بدانید که سولفار کمپانی تازه تاسیسی است که کار اصلی آن ساخت مدل‌های تصویری واقعیت مجازی است.
این شرکت قرار است بازی‌هایی مانند اورست را برای کامپیوتر وGodlingرا برای پلی‌استیشن واقعیت مجازی ارائه کند. این بازی که تاریخ عرضه آن سال میلادی جاری تخمین زده شده است تجربه بازی‌های کامپیوتری را به‌طورکلی تغییر خواهد داد.

به‌این‌ترتیب می‌توان انتظار داشت که این دست از محصولات بتوانند بر روی کاربری قطعی عینک‌های واقعیت مجازی بسیار موثر باشند.

 

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *