مایکروسافت به سازمان‌های غیرانتفاعی Office 365رایگان می‌دهد

مایکروسافت به سازمان‌های غیرانتفاعی  Office 365رایگان می‌دهد

  

طرح عرضه رایگان مجموعه نرم‌افزاری Office 365به سازمان‌های غیرانتفاعی درمرحله نخست به صورت همزمان در 41 کشور جهان اجرا می‌شود.
شرکت مایکروسافت از آغاز طرح جدیدی خبر داده است که به موجب آن تمامی سازمان‌های غیرانتفاعی می‌توانند مجموعه نرم‌افزاری Office ۳۶۵ را به صورت رایگان در محیط‌های کاری خود استفاده کنند.
به گزارش شماران سیستم، مایکروسافت توضیح داد که این طرح در مرحله نخست به صورت همزمان در ۴۱ کشور جهان اجرا می‌شود و پس از آنکه هویت و نحوه فعالیت هر یک از سازمان‌ها مشخص شد، می‌توانند این سرویس را مبتنی بر فضای پردازش ابری به صورت رایگان در اختیار بگیرند.
مایکروسافت اعلام کرد که این سرویس به همراه ابزارهای مجموعه نرم‌افزاری Office، سیستم پست الکترونیکی، تقویم هوشمند، سیستم برقراری کنفرانس‌های ویدیویی HD و ابزارهای دیگر به صورت رایگان به دست سازمان‌های غیرانتفاعی می‌رسد.
در طرح جدید مایکروسافت اگر سازمان‌های غیرانتفاعی بخواهند به جز نسخه مبتنی بر فضای پردازش ابری، نسخه Office ۳۶۵ مبتنی بر رایانه‌های شخصی را نیز در اختیار بگیرند، هر سازمان باید ماهانه ۴.۵۰ دلار پرداخت کند و این در حالی است که در حالت عادی این سازمان‌ها باید برای دریافت سرویس یاد شده ماهانه ۲۰ دلار بپردازند.
مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *