نوکیای فروخته شده شرکت Alcatel-Lucentرامی‌خرد

نوکیای فروخته شده شرکت Alcatel-Lucentرامی‌خرد

نوکیا اینروزها شرایط موجود برای پیروزی بخش‌های دیگر خود را بررسی می‌کند که یکی از این شرایط خرید شرکت مخابراتی Alcatel-Lucentفرانسه است.

 

 

شرکت نوکیا به دنبال واگذاری مرکز تولید تلفن‌های همراه خود و حق‌ امتیازهای مربوط به آن به شرکت مایکروسافت اعلام کرد که مذاکرات خود را با Alcatel-Lucentآغاز کرده است تا بتواند بخشی از این شرکت مخابراتی فرانسوی یا همه آن را خریداری کند.

به گزارش شماران سیستم، شرکت‌های اروپایی تولیدکننده تجهیزات مخابراتی این روزها در رقابت با محصولات ارزان‌قیمتی که از جانب شرکت‌های چینی هوواوی و ZTEتولید می‌شود دچار مشکلات فراوان شده‌اند.

این در حالی است که اریکسون به عنوان بزرگترین شرکت اروپایی تولیدکننده تجهیزات مخابراتی در فصل دوم سال جاری میلادی موفق به افزایش سود خود شده است و در مقابل، دو شرکت نوکیا و Alcatel-Lucentبرای حفظ موقعیت خود در این بازار با مشکلات فراوان مواجه شده‌اند.
پس از آنکه شرکت مایکروسافت اعلام کرد با پرداخت ۷.۳میلیارد دلار مرکز تولید تلفن‌های همراه نوکیا را خریداری کرده است، “ریستو سیلاسما”( RistoSiilasmaa) مدیرعامل موقت نوکیا مذاکرات خود را آغاز کرد تا بتواند موفقیت بخش‌های دیگر نوکیا را در آینده تضمین کند.
خبرگزاری رویترز به نقل از منبع آگاهی که نخواست نامش فاش شود توضیح داد که نوکیا این روزها شرایط موجود برای پیروزی بخش‌های دیگر خود را بررسی می‌کند که یکی از این شرایط خرید شرکت مخابراتی Alcatel-Lucentفرانسه است.
منابع آگاه می‌گویند که قرارداد نوکیا و مایکروسافت پول نقد فراوانی را در اختیار این شرکت فنلاندی می‌گذارد که امکان سرمایه‌گذاری در حوزه تولید تجهیزات مخابراتی را افزایش می‌دهد.

 

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *