کاهش هزینه جهانی صنایع فناوری اطلاعات

شماران سیستم – تحلیل‌های مرکز گارتنر نشان از آن دارد که صنایع فناوری اطلاعات در طول سال 2016 میلادی با کاهشی نیم درصدی در هزینه‌ها روبرو خواهد بود.

تحلیل‌های مرکز گارتنر نشان از آن دارد که صنایع فناوری اطلاعات در طول سال ۲۰۱۶ میلادی با کاهشی نیم درصدی در هزینه‌ها روبرو خواهد بود.

به گزارش شماران سیستم به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی digitimes، صنایع فناوری اطلاعات در سال جاری میلادی با ساختار هزینه‌ای متفاوتی روبرو خواهند شد و تحلیلگران معتقدند که این صنایع سال ۲۰۱۶ را با کاهش هزینه نسبت به سال قبلی به پایان خواهند برد.

مرکز تحلیلی گارتنر به‌تازگی به تحلیل گسترده و دقیقی در این زمینه دست زده است که نتایج این تحقیقات نشان از کاهش نیم درصدی در هزینه این صنایع دارد.
بر اساس این تحلیل قرار است تا در سال ۲۰۱۶ میلادی شاهد هزینه شدن رقم ۳.۴۹ تریلیون دلار در این صنایع باشیم که نسبت به سال گذشته و رقم ۳.۵ تریلیون دلاری ۲۰۱۵، کاهش یاد شده را نشان می‌دهد.

از جمله نکات جالب این است که در سه ماه گذشته میلادی پیش‌بینی‌های انجام شده بر افزایش ۵ صدم درصدی نسبت به سال ۲۰۱۵ تاکید داشتند ولی این آمار به‌ یک‌ باره در طول این مدت‌ زمان شاهد تغییر بوده‌ایم.

شایان ذکر است که بیشترین میزان رشد در هزینه‌های این صنایع مربوط به بخش نرم‌افزارها خواهد بود و بخش خدمات ارتباطی با کمترین رشد روبرو بوده‌اند.

 

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *