افتخاری دیگر و کسب نشان زرین مدیر خلاق در عرصه صنعت و صادرات فناوری اطلاعات در همایش بین المللی

اولین همایش بین المللی صنعت و صادرات فناوری اطلاعات به همت وزارت صنعت، معدن و تجارت 19 الی 21 خردادماه سال جاری در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار گردید. در این همایش علاوه بر فعالان عرصه فناوری اطلاعات کشور، نمایندگانی از کشورهای هندوستان، پاکستان، ویتنام، قرقیزستان و … نیز حضور داشتند.
از جمله اهداف اصلی این همایش آگاهی از وضعیت صنعت و صادرات فناوری اطلاعات ایران بر اساس شاخص‌های توسعه یافتگی صنعتی و تلاش برای ارتقا برند بین المللی در این حوزه بوده است.
در این همایش شرکت شماران سیستم به عنوان یکی از شرکت‌های مطرح در حوزه صنعت فناوری اطلاعات به‌منظور معرفی آخرین دستاوردها و توانانمندی‌ها در حوزه تولید و صادرات نرم‌افزار ملی و دانش بنیان ERP شرکت نمود. شماران سیستم با حضور در نمایشگاه جانبی این همایش سه روزه، از نزدیک با متولیان صنعت فناوری اطلاعات ایران و میهمانان خارجی در خصوص راهکارهای MIS و ERP این شرکت به بحث و تبادل نظر پرداخت.
در خاتمه این همایش با توجه به رای هیئت داوری، مدیرعامل شرکت شماران سیستم موفق به کسب نشان زرین مدیر خلاق در عرصه صنعت و صادرات فناوری اطلاعات گردید.جناب آقای مهندس فرهاد الیشایی با کسب این نشان به ماموریت شرکت شماران سیستم در خصوص توسعه فضای کسب و کار این صنعت به عرصه جهانی در سال 92 تاکید نمودند.
مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *