بهره برداری نرم افزار شاتو پلاس در موسسه خیریه رفاه کودک

 بر اساس گزارش واحد پیاده سازی شرکت راهبران شماران سیستم،بهره برداری از نرم افزار شاتو پلاس در موسسه خیریه رفاه کودک انجام شد.

نرم افزار اتوماسیون اداری شاتو پلاس پس از نصب و استقرار اولیه در موسسه وارد فاز آموزش و پس از آن به بهره برداری کامل رسید .

طبق گزارشات ، امور اداری و نامه نگاری در داخل و خارج از این موسسه کاملا به صورت الکترونیک و از طریق کارتابل اختصاصی برای هر فرد و واحد های مختلف مرتبط با موسسه انجام می شود.

این موسسه خیریه با توجه به ماهیت رفتاری و سازمانی خود با ارگانهای دولتی از جمله سازمان بهزیستی، سازمان تامین اجتماعی و …در ارتباط بوده و برای هماهنگی های بیشتر نیز با نماینده ها و شعب خود در سراسر کشور ارتباطات مکتوب دارد که با راه اندازی اتوماسیون شاتو پلاس  این موارد کاملا اتوماتیک دربستر وب با امنیت بالا در حال انجام است. 

با

اجرای نرم افزار شاتو  از مصرف تعداد زیادی کاغذ در اندازه های متفاوت (A4-A5) در روز جلوگیری شده و پیگیری نامه ها و وظایف برای مدیران بسیار راحت و دقیق شده است .

با توجه به تعداد زیاد مکاتبات ، امکان بایگانی الکترونیک و دبیرخانه در نرم افزار شاتو ابزار پر قدرتی در خصوص از بین بردن پرونده های کاغذی  در موسسه خیریه رفاه کودک است.

 
   

 بنیاد کودک از سال 1373 در ایران و آمریکا فعالیت خود را آغاز کرده است .این موسسه در ایران به ثبت رسیده است.

این موسسه یک موسسه خیریه مردم نهاد ،غیر دولتی ،غیر سیاسی، غیر انتفاعی، فرامذهبی و فرامرزی است که رویکردی کاملا انسان دوستانه دارد.هدف از این موسسه دستیابی به این آرمان است که هیچ دانش آموز با استعدادی به دلیل مشکلات اقتصادی از تحصیل و تلاش باز نماند.همچنین این موسسه در سال 86 موفق به کسب مجوز معافیت مالیاتی از هیات دولت شد که مبتنی بر این مجوز همیاران می توانند کمک های خود را قالب هزینه های قابل قبول مالیاتی به سازمان امور مالیاتی ارائه کنند.

پیاده سازی اتوماسیون شاتو پلاس در فاز اول این موسسه توسط شرکت شماران انحام  و در فاز بعدی طبق برنامه ریزی های انجام شده فرایند های این موسسه نیز با ابزار پر قدرت BPMS( مدیریت فرایند های کسب و کار) انجام خواهد شد.

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *