حضور شماران سیستم درسمینار آموزشی شرکت دخانیات ایران

شرکت دخانیات ایران با هدف توسعه سیستمهای اطلاعات مدیریت ضمن دعوت از شرکت شماران سیستم اقدام به برگزاری سمیناری آموزشی با حضور اعضا هئیت مدیره و مدیریان و کارشناسان بخشهای مختلف خود در محل برگزاری سمینار های دانشکده علمی کاربردی دخانیات نمود تا از نزدیک با مزیت‌ها و ویژگی‌های راهکارهای یکپارچه سازی سیستمهای اطلاعات مدیریت شرکت شماران سیستم آشنا شوند.

در این سمینار که با حضور اقایان فرهاد الیشایی مدیریت عامل هلدینگ اتیه شماران ،مسعود تدین فرد مهندسی فروش شرکت شماران و احمد یوسفی مدیر فروش راهکارهای کسب و کار کلان شرکت شماران سیستم برگزار گردید.

در ابتدا اقای مهندس اردشیر رضایی مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت دخانیات به ارائه توضیحاتی در مورد نیازمندیهای شرکت دخانیات ،موانع و مشکلات نبود سیستمهای اطلاعاتی پرداخت.

در ادمه مسعود تدین فرد مهندسی فروش شرکت شماران به معرفی شرکت شماران سیستم ،دستاورد ها و مهم‌ترین ویژگی‌های نرم افزار های شماران سیستم به عنوان راهکاری جامع و فرایندمحور برای مدیریت خردمندانه کسب و کارها پرداخت.
بخش پایانی به مروری بر سیستمهای اطلاعات مدیریت از ابتدا تا زمان حال ،مشکلات سیستمهای قدیمی و دستاورد های سیستمهای جدید ،جایگاه سیستمهای نوین در ایران اختصاص داده شد.

فرهاد الیشایی مدیریت عامل هلدینگ اتیه شماران به عنوان سخنران بعدی با اشاره به ارزش افزوده‌ای که «هوشمندی تجاری» برای سازمان‌ها به همراه خواهد داشت، سبد جامع این راهکار را به عنوان راهکاری مطابق با تعاریف جهانی، که متناسب با نیازهای بومی کسب و کارهای ایرانی طراحی شده است، به مخاطبان معرفی کرد.

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *