سی و چهارمین سال همدلی را جشن گرفتیم – سالگرد تاسیس شرکت شماران سیستم

سی چهارمین سالگرد تاسیس شرکت شماران سیستم در محل شرکت با حضور کارکنان برگزار شد.این جشن با سخنرانی مهندس فرهاد الیشایی مدیر عامل گروه شرکت های شماران آغازگردید.

رئیس هیات مدیره انجمن آشنا  ضمن تقدیر و تشکر از مدیران و کارکنان شرکت صحبتهایی در خصوص چگونگی تاسیس شرکت شماران سیستم و روزهای تلخ و شیرین و روند فعالیت ها برای حاضرین ارائه نمود.

وی افزود: بسیار خوشحالم که خانواده شماران سیستم رو به افزایش بوده و نوید روزهای روشن و موفق را به تمامی کارکنان اعلام کرد،گسترش شرکتهای زیر مجموعه گروه شماران و ورود به بازار های جدید و بین المللی خبر های تازه در آغاز سی و پنجمین سال فعالیت شماران بود…

در ادامه دکتر فرحناز مرای، قائم مقام شرکت شماران سیستم پس از ابراز خرسندی و خوشحالی سی پنج ساله شدن شرکت، به ارائه آمار موفقیت های سال گذشته و افق روشن پیش رو پرداخت.

رئیس هیات مدیره انجمن زنان کارآفرین گفت: سرعت روند شرکت های نرم افزاری کشور در چند ساله اخیر به دلایل اقتصادی و سیاسی افزایش چندانی نداشته، اما در این اوضاع کم رونق، موفقیت های تیم شماران مثال زدنی بوده و از ارائه استراتژیهای مختلف در خصوص پشت سر گذاشتن تحریم ها و بهبود وضعیت انفورماتیک کشور پرداخت.

در انتها مهندس پویا الیشایی مدیر عامل آرام و پرشور شرکت شماران سیستم صمیمانه در کتار کارکنان شرکت ایستاد و از همدلی و اتحاد یارانش قدردانی کرد.

او که هم اکنون سکان هدایت شرکت را در دست دارد از ارائه نوآوری های نرم افزاری و بسترمدرن محصولات شماران سیستم سخن گفت .

وی ادامه داد که :فعالیت در کنار جوانان حال مرا خوب میکند و از بهره وری و احساس مسئولیت کارکنان در شرایط کنونی تشکر کرده و امید یارانش به آینده را دوچندان کرد.

جشن سی و چهار سالگی شماران سیستم با نماهنگ خاطره ها و خاطرات شیرین ادامه داشت و به نفرات برتر هدیه یادبود اهدا شد.

jashn

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *