شُماران سیستم حامی سازمان های مردم نهاد

مدیران گروه شرکت‌های شماران سال‌ها است که در عرصه­های مسئولیت اجتماعی حضوری پر رنگ دارند. در این رابطه با حمایت از سازمانهای مردم نهاد تلاش نموده که نقش موثری ایفا کنند .ازجمله این حمایت ها، ارائه نرم افزار مالی به صورت رایگان به انجمن هایی نظیر انجمن مدرسه سازی حامی ، انجمن زنان کارآفرین ، انجمن شرکتهای نرم افزاری (آشنا ) ، انجمن با هم و برای هم ، خانه خورشید و همچنین حمایت مالی از انجمن هایی نظیر بنیاد کودک می باشد .

 

 

حضور در  سازمان های صنفی مردم نهاد همواره یکی از دغدغه های مدیران گروه شماران است. نقش پر رنگ مدیرعامل شرکت شماران درانجمن شرکتهای انفورماتیک و سازمان نظام صنفی که طی بیش از بیست سال تداوم داشته، حضوری تاثیرگذار بوده است. حضور آقای فرهاد الیشایی، در انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌های نرم‌افزاری استان تهران (آشنا) با سمت رییس هیئت‌مدیره، نشان بارزی از تلاش در راستای ایفای نقش مسئولیت پذیری در جامعه است. حضور فعال خانم فرحناز مرادی موسس و رییس هیات مدیره شرکت شماران سیستم و شرکت راهبران شماران در انجمن زنان مدیر کارآفرین گواهی بر ایفای این مسئولیت است.

 در خاتمه مدیران و کارکنان گروه شرکت‌های شماران اعتقاد دارند که ترکیبی از مسئولیت اجتماعی و مسئولیت سازمانی سبب رشد اخلاق حرفه‌ای و همچنین ضامن سلامت سازمانی است و  تلاش می‌کنند با معیارهای حرفه‌ای و اخلاقی، همگام با انجام وظایف سازمانی، وظایف اجتماعی خود را نیز انجام دهند.

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *