استقرار کامل نرم افزار جامع و یکپارچه پیشتاز در شرکت ایران پیچ کار

بر اساس گزارش واحد استقرار و پیاده سازی شرکت راهبران شماران سیستم، ارتقا نسل نرم افزاری شرکت ایران پیچ کار از نرم افزار راهبر به پیشتاز انجام شد.

در این کارخانه نرم افزارهای مالی،حسابداری، خزانه داری، تولید، بهای تمام شده، مهندسی و منابع انسانی در بستر یکپارچه با نرم افزار پیشتاز استقرار و راه اندازی شد. عملیات کانورتاطلاعات و پیکربندی جدید نرم افزارهای فوق در کوتاه ترین زمان و بدون اختلاف، نسبت به داده های موجود انجام و در اختیار کاربران قرار گرفت.

این ارتقاء، در پی راه اندازی خط تولید جدید شرکت ایران پیچ کار و خودکار سازی آن و تولید محصول بدون استفاده از منابع انسانی صورت گرفت. خط تولید جدید پیچ های فلزی در اندازه و قطرهای استاندارد با دستگاههای فوق پیشرفته بدون دخالت دست و صرف میزان کمترین انرژی ، به بازار صنعت کشور ارائه می شود. این شرکت یکی از تولیدکنندگان برتر پیچ های فلزی در صنایع مختلف بوده که دارای گواهینامه بین المللی در این حوزه است که خود یک افتخار ملی در صنعت کشور به شمار میرود.

نرم افزار جامع پیشتاز یکی از محصولات شرکت شماران سیستم است که باسابقه بیش از 30 سال بادانش بومی وارد عرصه انفورماتیک کشور شده و شرکتها و سازمانها را در بهینه سازی و استقرار فرایندهای مالی و تولید توانمند می سازد.

شایان ذکر است شرکت راهبران شماران سیستم وظیفه پیاده سازی و استقرار این نرم افزار را به عهده داشته است.

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *