بهره‌برداری نرم‌افزار پیشتاز و شاتو پلاس در شرکت سازه های هیدرولیک-آمیتیس

بر اساس گزارش واحد روابط عمومی شرکت راهبران شماران سیستم ، با توجه به بهره برداری از نرم افزار پیشتاز و شاتو پلاس در شرکت سازه های هیدرولیک – آمیتیس و همچنین با توجه به خدمات ارائه شده ، رضایت کامل این شرکت از نرم افزارهای مورد نظر استفاده ، تیم پشتیبانی و نظارت بر روند اجرایی پروژه اعلام و رضایت نامه ارائه گردید .

شرکت پاژ قطعات خودرو آمیتیس با هدف ریخته گری قطعات آلومینیومی تاسیس و پس از اخذ مجوزهای لازم و عقد قرارداد تامین قطعه با شرکت سازه گستر سایپا و شرکت خدمات مهندسی سازه های هیدرولیک، به جمع خانواده قطعه سازان صنعت خودرو پیوست و در راستای اهداف کلان تجاری خود اقدام به راه اندازی و تکمیل واحد تولیدی ریخته گری نمود. همگام با توسعه فیزیکی و عملیاتی مجموعه، این شرکت توانست با انجام اقدامات لازم در خصوص پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت، مفتخر به دریافت گواهینامه های ISO 9001 و ISO/TS 16949  و IQNet  از مراجع اعتباری بین المللی شود.

 همگام با رشد سازمان در ارتقا کمی و کیفی منابع شامل تکنولوژی ساخت، زنجیره تأمین و منابع انسانی، بهای تمام شده ، تولید مدیریت همواره توجه ویژه‌ای نیز به توسعه زیرساخت‌های اطلاعاتی نیز داشته است که در سایه این توجه پیرو مذاکرات با مدیران و کارشناسان محترم سازه های هیدرولیک آمیتیس  پیشنهاد شرکت شماران سیستم مبنی بر بهبود سیستم‌های اطلاعات مدیریت مورد تایید و قرارداد فی مابین منعقد گردید.

طی برنامه‌ریزی آموزشی انجام‌شده فرایند استقرار اولیه به شرکت راهبران شماران سیستم به عنوان یکی از شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پشتیبانی واگذار گردید.

پیرو برگزاری جلسات و مذاکرات انجام‌شده اهم نیازهای آن شرکت محترم به شرح ذیل اعلام گردید:

یکپارچگی در نرم‌افزارها به منظور جلوگیری از دوباره‌کاری و کاهش هزینه‌های سازمان

رعایت استانداردها و قوانین و مقررات در پیش‌فرض‌های نرم‌افزار

امکان شناسایی و ردیابی کالاها از بدو ورود تا مرحله خروج کالا

امکان کنترل لحظه‌ای هزینه‌ها و درآمدها با استفاده از گزارشات نرم‌افزار

امکان محاسبه بهای تمام‌شده کالاها در پایان هر ماه

ارائه گزارش‌های متنوع برای تصمیم‌گیری مدیران حوزه‌های مختلف

ارائه گزارش‌های خاص مورد نیاز ذینفعان بیرونی نظیر وزارت دارایی سازمان تأمین اجتماعی، بانک‌ها و سایر نهادهای و ارگان‌ها

پس از انعقاد قرارداد فروش نرم‌افزار، کارشناسان شرکت راهبران شماران سیستم بررسی و بهینه‌سازی فرایندهای سازمان را در واحدهای مختلف آغاز کردند و پس از مهندسی مجدد، بر اساس زمان‌بندی مدون، عملیات پیاده‌سازی نرم‌افزار در دستور کار قرار داده شد.

نرم‌افزار خزانه داری ، حسابداری، اعتبارات و تسهیلات ،حسابداری انبار، انبار، دارایی ثابت، فروش، مهندسی محصول، تولید و بهای تمام‌شده ، حقوق و دستمزد  کارگزینی و صورت های مالی به‌صورت کامل در فاز اولیه در این شرکت استقرار و مورد بهره‌برداری قرارگرفته است و گزارشات خروجی به‌عنوان یکی از مهم‌ترین شاخص‌های تصمیم‌گیری سازمان مورد استفاده مدیران این مجموعه است.

در فاز وم  نرم افزارهای مدیریتی خریداری و استقرار کامل یافت .با توجه به پیاده‌سازی سیستم یکپارچه مالی، کنترل عملیات تولید و بهای تمام‌شده ، حقوق و دستمزد بستری مناسب و قابل اتکا در خصوص تصمیمات سازمانی و ارائه راهکارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات در بستر انفورماتیک ایجاد شده است.

برخی اقدامات انجام ‌شده پروژه:

عملیاتی شدن کامل ماژول‌های مورد توافق در قرار داد

چیدمان آخرین کدینگ استاندارد حسابداری جهت صورت‌های مالی

طراحی کدینگ با رویکرد بهای تمام‌شده برای سیستم‌های انبارداری

شناسایی دقیق مواد مصرفی در هر مرحله از تولید

-اجرا و طراحی مشخصات تکمیلی کالا و پیاده‌سازی سریال کالا

شناسایی زمان و ریال دستمزد پرسنل در هریک از سالن‌های تولیدی

تحلیل و تعریف مراحل تولید

طراحی سیستم‌های کنترل داخلی در محیط تولیدی و انبارداری

طراحی گزارشات سازمانی و مدیریتی

-طراحی فرایند خزانه‌داری

نرم‌افزار جامع و یکپارچه پیشتاز حاصل بیش از سی سال تجربه موفق پیاده‌سازی در صنایع مختلف است که در حال حاضر بیش از 2000 سازمان و شرکت در صنایع تولیدی و شرکت‌های بازرگانی در حال بهره‌برداری از این نرم‌افزار هستند.

علاوه بر نرم افزار پیشتاز، محصول جدید شماران بنام نرم‌ افزار شاتو  ERP به‌عنوان یک ابزار قدرتمند، قابلیت‌ها و امکانات ویژه‌ای را در اختیار مدیران سازمان قرار می‌دهد که بتوانند با بهره‌گیری از آن  مسیر حصول به اهداف سازمانی را بر اساس خروجی های نرم افزار محقق سازند. با این نرم‌افزار مدیران می‌توانند بدون حضور فیزیکی در محل سازمان، در هر لحظه و در هر کجا به نامه‌ها و ارجاعات و نرم افزار های عملیاتی دسترسی داشته و تمامی فرآیندهای سازمان را کنترل نمایند.

 rezayatnameamitis

تجربه‌های موفق نشان می‌دهد که فروش نرم‌افزارهاي یکپارچه اطلاعات مديريت بدون ارائه خدمات پس از فروش، نيازهاي اساسي مشتريان را حل نخواهد کرد و بر همین اساس شرکت راهبران شماران سیستم در سال 1388 باهدف ارائه تخصصی در حوزه نصب ، آموزش ، استقرار و نظارت تأسیس گردید.

 راهبران شماران سیستم، با شبکه گسترده خدمات‌رسانی در سراسر کشور همواره پشتیبان مطمئن نرم افزارهای  شماران سیستم و توانسته رضایت مشتریان را از طریق ارائه خدمات به‌ موقع و بهینه جلب نماید. امید است همواره این تلاش با بهبود مستمر سبب جلب بیشتر رضایت مشتریان گردد .

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *