استفاده از هوش مصنوعی در مایکروسافت ورد برای اصلاح بهتر نوشته‌ها

شماران سیستم –  نسخه ویندوز 10 مایکروسافت ورد در حال حاضر قابلیت تصحیح گرامر یا کشف خطاها را در اختیار دارد اما این ابزار جدید قدم را فراتر گذشته و با استفاده از هوش مصنوعی نوشته‌ها را تصحیح کرده و بر اساس وضوح، رسمیت، فراگیر بودن و… پیشنهاد هایی را برای بهتر شده متن به شما ارائه می کند.

نرم‌افزار مشهور واژه‌پرداز مایکروسافت ورد در ویندوز 10 به زودی ویرایشگر جدیدی را دریافت خواهد کرد که از یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی به منظور تصحیح بهتر اشتباه‌های گرامری یا تایپی  استفاده می‌کند.

 

به گزارش شماران سیستم به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی techradar، نسخه ویندوز 10 مایکروسافت ورد در حال حاضر قابلیت تصحیح گرامر یا کشف خطاها را در اختیار دارد، اما این ابزار جدید قدم را فراتر گذشته و با استفاده از هوش مصنوعی، نوشته‌ها را تصحیح کرده و بر اساس وضوح، رسمیت، فراگیر بودن و… پیشنهادهایی را برای هر چه بهتر شدن متن به شما ارائه می‌کند.

البته قابلیت ویرایشگر مایکروسافت مدتی است که در نسخه تحت وب ورد وجود دارد، اما بالاخره این قابلیت برای نسخه ویندوز 10 نیز عرضه خواهد شد. با این حال قابلیت یاد شده فعلا برای اعضای اینسایدر عرضه شده است و آنها می‌توانند با دسترسی زودهنگام به این قابلیت جدید آن را به خوبی تست کنند.

 uiword

در همین خصوص، گزارش‌های به دست آمده حاکی از آن است که این ویرایشگر جدید مانند گذشته، خطاها را پررنگ می‌کند، اما شما می‌توانید با انتخاب کلمه‌ای و فشار دادن دکمه‌های Shift و F10 یا Alt و Down به منوی جدیدی دسترسی داشته باشید که در آن پیشنهاد‌های جدیدی در رابطه با معنای کلمه انتخابی و واژگان مشابه با آن آورده شده است.

علاوه بر این، قابلیت دیگری برای بررسی سرقت ادبی در این متن وجود دارد که مطابق آن، شما قادر خواهید بود با استفاده از آن اطمینان پیدا کنید که در مقاله‌تان بیش از حد مجاز از مقاله‌های منتشر شده دیگر استفاده نکرده‌اید. این قابلیت مخصوصا برای آن دسته از افرادی که در پی نوشتن تحقیقاتی ویژه هستند، بسیار کارآمد است.

 

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *