نرم افزار مدیریت فرایند های کسب و کار “شاتو” BPMS

مدیریت فرایندها و گردش کار (Work flow)

ایجاد، ذخیره، بازیابی و ویرایش گردش‌ کار و فرآیندها به‌صورت گرافیکی، …

مدیریت فرآیندها و گردش کار شماران با شناسایی نیازها و روند فرآیندها و در نظر گرفتن زمان‌بندی مناسب جهت اجرای امور، قادر خواهد بود که گردش کارهای متفاوتی را تعریف نماید. با ایجاد گردش کار، فرآیندهای سازمان به سادگی به‌صورت اتوماتیک مرحله به مرحله انجام خواهند شد و مسئولیت و وظایف افراد در سازمان مشخص و قابل کنترل خواهند گشت.

یکی دیگر از ویژگی‌های نرم‌افزار اتوماسیون اداری شماران، بهره‌مندی از Intelligence Workflow جهت تعریف فرآیندهای شناسایی هوشمند است. در این فرآیند کاربر نیاز دارد که بر اساس پارامترهای موجود در سازمان همچون مهارت، حضور، ترتیب، حجم کار و … به‌صورت هوشمند و اتوماتیک شخص مورد نظر را جهت انجام کار انتخاب نماید که این نوع فرآیند می‌تواند تمام پارامترهای کاربر را در یک مدل هوشمند و رابطه‌ای دریافت نموده و در فرآیند اصلی جهت انتخاب کاربر انجام دهنده بگنجاند.

ابزار طراحی فرایند ( Worlflow Designer )

تعریف کامل فرآیند، اتصال چارت سازمانی به فرآیند، …
با بهره‌مندی از ابزار طراحی فرآیند شماران، فرآیندهای سازمان به سادگی به صورت گرافیکی مرحله به مرحله قابل طراحی خواهند بود و مسئولیت و وظایف افراد در سازمان بر اساس چارت و یا روال‌های سازمانی به این مراحل اختصاص می‌یابد.

فرم ساز و سیستم ساز

مدیریت، ایجاد و ویرایش انواع فرم‌های اداری و عملیاتی و گردش آنها بر اساس Workflow، …
طراحی و ایجاد فرم‌های الکترونیکی جهت ثبت فعالیت‌ها، به سادگی توسط کاربران در ابزار فرم‌ساز شماران قابل پیاده‌سازی می‌باشد. فرم‌ها و اطلاعات ثبت شده در آنها قابل ویرایش و جستجو می باشند.
مدیریت، ایجاد و ویرایش انواع فرم‌ها و انواع فیلدهای داده (جعبه متنی، جعبه متنی چند خطی، برچسب، تاریخ، ساعت، کلمه عبور و …) در این ابزار امکان پذیر می‌باشد.
سیستم‌ساز ابزار پیشرفته‌ای پس از فرم‌ساز می‌باشد که می‌توان علاوه بر تعریف فرم‌ها به‌صورت اطلاعاتی، ارتباط بین آنها را نیز تعریف نمود. با توجه به اتصال سیستم‌ساز به محیط گردش کار، می‌توان این سیستم را در درون سازمان به صورت فرآیندی به کار گرفت.

نرم‌‏افزار مبدل فرایندی

 ایجاد امکان گردش فرم‌های اصلی و عملیاتی سازمان در کارتابل کارکنان شرکت، …

شماران قابلیت اتصال نرم‌افزار جامع و یکپارچه پویا در حوزه‌های مالی و مدیریت، اداری و منابع انسانی، بازرگانی و زنجیره تامین، تولید و مهندسی را به اتوماسیون اداری شماران فراهم کرده است. نرم‌افزار مبدل فرآیندی بستری را فراهم می‌کند تا فرم‌های اصلی و عملیاتی سازمان در کارتابل کارکنان شرکت به گردش درآید. برای مثال فرم درخواست پرداخت پس از تایید به‌طور خودکار تبدیل به مجوز پرداخت و سپس تبدیل به فرم پرداخت می‌شود. این پروژه هم اکنون اجرا شده و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.