کسب و کارهای متوسط

راه‌حل شرکت شماران سیستم برای بنگاه‌های متوسط و کسب و کارهای متوسط رو به رشد نرم‌افزار پیشتاز است که کامل‌ترین مجموعه نرم‌افزارها را در حوزه‌های مالی، تولید، منابع انسانی، مدیریت، زنجیره تأمین، مهندسی محصول، مدیریت دارایی‌ها، مدیریت ارتباط با مشتریان، اتوماسیون اداری و فرآیندهای کسب‌وکار را به بازار عرضه کرده است. یکپارچگی کامل میان همه حوزه‌های نرم‌افزار باعث سرعت عملیات سازمان و جلوگیری از دوباره‌کاری‌ها و اتلاف منابع می‌شود.

نرم افزار های پیشنهادی در این حوزه:

راه‌حل شرکت‌های متوسط و بزرگ، نرم‌افزاری برای یکپارچه‌سازی فعالیت‌های اصلی با نگرش عملیاتی و استفاده از تجربیات برتر کسب‌وکار مبتنی بر DSS برای شرکت‌های بزرگ تولید، صنعتی، بازرگانی، توزیع و پخش، پیمانکاری و خدماتی با بیش از 60 زیرسیستم در 8 حوزه کاری برای پوشش دادن به کلیه فعالیت‌های مدیریتی، عملیاتی و پشتیبانی راه‌حل ویژه هر صنعت را ایجاد نموده است که کلیه فرایندها و عملیات تولیدی، انبار و مدیریت کالا، خرید و تدارکات داخلی و خارجی، برنامه‌ریزی مواد و تولید، کنترل تولید، کنترل کیفیت، منابع انسانی، سیستم توزیع، پخش و فروش و بهای تمام‌شده را پوشش می‌دهد.

نرم‌افزاری برای خودکار سازی فرآیندها با فرم‌های دلخواه کاربران و امکان نظارت برگردش کارها بدون نیاز به دانش گسترده از برنامه‌نویسی و در محیطی کاملاً گرافیکی و فارسی که با شناسایی نیازها و روند فرایندها و در نظر گرفتن زمان‌بندی مناسب جهت اجرای امور، قادر است که گردش کارهای متفاوتی را تعریف نماید. با ایجاد گردش کار، فرایندهای سازمان به سادگی به‌صورت اتوماتیک مرحله به مرحله انجام خواهند شد و مسئولیت و وظایف افراد در سازمان مشخص و قابل کنترل خواهد بود.

نرم‌افزاری برای مدیریت مدارک و مستندات یا اتوماسیون اداری برای نظم دهی به امور دبیرخانه‌ها و گردش کاری بین پست‌های سازمانی که به‌عنوان یک ابزار قدرتمند، قابلیت‌ها و امکانات ویژه‌ای را در اختیار مدیران سازمان قرار می‏‌دهد تا اداره بدون کاغذ را محقق سازند. مدیران و کاربران سازمان با این نرم‌افزار بدون حضور فیزیکی در محل سازمان، در هر لحظه و هر مکان امکان دسترسی به نامه‌ها، ارجاعات و فرآیندهای سازمان را دارند. مدیران می‌توانند به کمک کارتابل فرآیندهای سازمان را کنترل و هدایت کند.

راه‌حل اتوماسیون صنعتی شماران سیستم امکان ثبت تعداد زیادی از اطلاعات در زمان کوتاه با کمترین میزان خطا را می‌دهد. در این راهکار کالای ارسال‌شده به خط تولید با الصاق برچسب (لیبل) حاوی اطلاعات مشخصه کالا و از طریق بارکد خوان از انبار مواد اولیه خارج می‌شود.

این برچسب (لیبل) برای هر قطعه حاوی اطلاعات کد کالا، بچ نامبر، تاریخ انقضاء، تأمین‌کننده و سایر اطلاعات و مشخصه‌هایی است که از طریق بارکد خوان کاملاً قابل‌شناسایی است. در هر مرحله از تولید می‌توان اطلاعات تکمیلی را به اجزا بارکد در خصوص خط تولید، ایستگاه، ماشین، شیفت تولید، مشخصه‌های کیفی محصول تولیدشده اضافه نمود.

این راهکار علاوه بر نگهداری مشخصه‌های مواد، اطلاعات مربوط به گردش آن کالا، نحوه و مراحل تولید شامل سری ساخت، مدل تعداد تولید، تاریخ و شیفت تولید و اطلاعات لازم برای ردیابی محصول را نیز در خود نگهداری می‌کند.