شماران در چهلمین اجلاس سراسری مدیران دبیرخانه های نظام اداری کشور

 

چهلمین اجلاس سراسری مدیران دبیرخانه های نظام اداری کشور با محوریت مدیریت الکترونیکی اسناد و آشنایی با جدیدترین یافته ها و محصولات در حوزه هوشمندسازی، دولت همراه، مکاتبات اداری و آرشیو الکترونیکی با حضور مدیران و کارشناسان نظام اداری و فناوری اطلاعات در روز چهارشنبه مورخ 30 اردیبهشت ماه 1394 در محل سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران، ساختمان آرشیو ملی برگزار گردید.
در حاشیه این اجلاس نمایشگاهی با محوریت های ذیل برگزار گردید تا شرکت کنندگان ضمن آشنایی با شرکت های فعال در این حوزه و جدیدترین دستاوردهای آنان بتوانند تعامل دو سویه برقرار نمایند.
– نرم افزار های اداری الکترونیکی و اتوماسیون اداری
– نرم افزارهای مدیریت اسناد و دبیرخانه
– سخت افزارهای نظام اداری الکترونیکی و مدیریت اسناد
– راهکارهای امنیت اطلاعات در نظام اداری
شرکت شماران سیستم به عنوان یکی از حامیان مالی جدید ترین دستاورد های فنی و اجرایی خود را جهت پاسخگویی به نیاز دستگاهها و سازمانهای دولتی در این نمایشگاه به معرض دید بازدید کنندگان قرار داد.
از نکات حائر اهمیت استقبال مدیران دبیر خانه های سازمانهای دولتی از غرفه شماران سیستم بود که ضمن بازدید از غرفه با اخرین دستاوردهای شرکت شماران سیستم در زمینه اتوماسیون اداری آشنا شدند.
با توجه به ابعاد حضور شرکت شماران سیستم در این اجلاس ،جناب آقای صالحی امیری رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران و جناب اقای حسین ملایجردی مدیرکل دبیرخانه مرکزی ریاست جمهوری و رییس اجلاس مدیران دبیرخانه های نظام اداری کشور به طور ویژه به بازدید از غرفه و همچنین انجام مذاکراتی با سرکار خانم مرادی مدیر اجرایی شرکت در زمینه راهکارهای پیاده سازی نرم افزار پرداختند.

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *