امکانات جدید نرم افزار erp شماران سیستم

با توجه به نیاز کاربران و پیشرفت سهولت کار با نرم افزار با ارایه هر ورژن از سیستم ERP تغییراتی بر روی سیستم اعمال ، که برخی از این تغییرات به صورت مختصر ارائه می گردد.

به منظور ثبت اوقات غیر کاری و یا کاری که کارکنان نمی توانند در یک ارجاع یا فرم خاص اطلاعات ساعات کارکرد خود را ثبت نمایند، فرمی با عنوان ثبت ساعات کاری در سیستم اضافه گردید.
بدلیل نیاز کاربران جهت استفاده از لیست انتخابی در شماره نامه ها این امکان در الگوی شماره نامه اضافه گردید.
بدلیل یکپارچه بودن تاریخچه اقدامات در فرم صورتجلسات، تاریخچه اقدامات برای هر اقدام تفکیک شد.
جهت سهولت صدور نامه توسط کاربر، فیلد توضیحات نامه ها به توضیحات نامه صادره در فرایند صدور نامه افزوده می گردد.افزودن فیلد شماره نامه در پیش نویس نامه و امکان تایید نهایی پیش نویس در STARTER.

9601277

بدلیل امکان ورود کاربربه سیستم بصورت همزمان از IP های مختلف، محدودیت login در سیستم بصورت انتخابی در فرم تعریف کاربران قرارداده شد تا اگر کاربری در سیستم login باشد ،امکان ورود مجدد به سیستم از IP دیگر نباشد.
امکان دسترسی ارسال گروهی ،گزارش ضمائم ،پنل ارسال پیامک ،دریافت پیامک ،و خبرنامه اینترنتی با اعمال دسترسی از دسترسی کاربر به منو قرارداده شد.
در فرم تعریف نامه وارده ، فرآیند قوانین قرارداده شد. تغییرات برروی سیستم خدمات پس از فروش شامل: کنترل ورود تاریخ ها در فرم ثبت ماموریت، افزودن فیلد ساعات آنلاین در فرم ثبت ماموریت و پذیرش، محاسبه ساعات آنلاین در فرم پذیرش صورت گرفت.تغییراتی در عناوین صورت گرفت که شامل تغییر عنوان بایگانی به بایگانی کارتابل وعنوان منوی مدارک و مستندات به مدیریت بایگانی پرونده ها است.
افزودن فرم مدیریت بایگانی پرونده ها و نمایش مدارک و فرم ها در تقسیم ها براساس دسترسی کاربران به پرونده ها و زونکن ومدارک.

برای پیاده سازی اتوماسیون و یکپارچه سازی فعالیت های سازمان، نرم افزار erp می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای شما باشد.

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *