حضور شرکت شماران سیستم در چهلمین همایش حسابداران خبره

چهلمین همایش انجمن حسابداران خبره ایران با عنوان “مدیریت هزینه در عمل” با حضور قریب به چهارصد تن از اعضای انجمن و دیگر علاقه مندان،بعد از ظهر چهارشنبه، 11 مهر ماه 97 در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران به همکاری شرکت شماران سیستم برگزار شد.

شرکت شماران سیستم مطابق سنوات قبل به عنوان یکی از حامیان مالی اصلی حاصل تجارب خود را در زمینه پیاده‌سازی بهای تمام شده به‌صورت کاملاً کاربردی و با هدف راهنمایی عملی مدیران و کارکنان سازمان‌ها، مؤسسات و بنگاه‌های فعال در زمینه‌های مختلف ارائه نمود.

از محورهای این همایش مدیریت و اطلاعات مالی، جایگاه بورس در تأمین کارای منابع بنگاه‌ها، مدیریت هزینه در مقیاس بنگاه و ملی، مدیریت هزینه در صنعت برق، مدیریت هزینه در صنعت بیمه و چالش‌های اجرایی پیاده‌سازی سامانه‌های هزینه‌یابی در بنگاه‌ها است.

 

 

غرفه شماران سیستم نیز در حاشیه این همایش با ارائه امکانات و ویژگى‌هاى جدید نرم‌افزار پیشتاز و شاتو پلاس مورد استقبال بیش از ٣٠٠ نفر از حسابداران و مدیران مالى ارشد قرار گرفت که در جلسات جداگانه‌ای به‌صورت کارگاهی نحوه اجرای و پیاده‌سازی بهای تمام شده عملیاتی برای علاقه‌مندان توسط مدیر مهندسی فروش و مدیر فروش نمایش داده شد.

همچنین آقایان منصور شمس احمدی و عزیز عالی ور (اعضا شوراى عالى انجمن حسابداران خبره) و آقای دکتر ابراهیم نوروز بیگی (مدیر مرکز آموزش حسابداران خبره) نیز به‌صورت جداگانه‌ای با سرکار خانم مرادی در خصوص توانمندی‌ها و نوآوری‌های جدید شماران سیستم در محیطی صمیمانه مذاکره کرده تا فرصت تعامل بیشتر با فعالان این حوزه فراهم گردد.

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *