حضور شماران در چهارمین کنفرانس و نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات در صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

چهارمین کنفرانس و نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات در صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در روزهای 3 و 4 آذر 94 برابر با 24 و 25 نوامبر 2015 میلادی ، در مرکز همایشهای بین المللی شهید بهشتی تهران برگزار گردید.

تقويت جايگاه مديريت فاوا در صنايع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی و همچنین آشنايي با مزيتهاي اقتصادي، تجاري و رقابتي صنعت با بکارگيري دانش و فناوريهاي مبتني بر فاوا از جمله اهداف مهم برگزاری این رویداد بزرگ ( Petro ICT 2015 ) عنوان شده است.
 در حاشیه این اجلاس نمایشگاهی با هدف آشنایی مدیران با جدیدترین فناوری های مرتبط با سخت افزار و شبکه ،نرم افزار ،مخابرات و ارتباطات در صنعت نفـت برگزار گردید و شماران سیستم نیز به عنوان اولین و معتبر ترین تولید کننده نرم افزارهای جامع و یکپارچه و ارائه دهنده راهکارهای بهای تمام شده ، توزیع و پخش ،داشبورد مدیریت ،BPMS و ERP در نمایشگاه جانبی حضور یافته و اخرین دستاورد های تکنولوژیکی خود را به علاقمندان و صنعتگران این عرضه ارائه نمود.
غرفه شماران سیستم با توجه به ارائه محصولات متنوع در حوزه های مختلف مورد توجه بازدید کنندگان قرار گرفت و مهمانان و سخنرانان این همایش ضمن بازدید از غرفه چند دقیقه ای جهت آشنایی با محصولات با مدیریان شرکت شماران به گفتگو پرداختند.
همچنین جناب آقای احمد تولایی؛ مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی نفت ایران نیز دقایقی در غرفه شماران سیستم با آقای تدین فرد مدیر مهندسی فروش شرکت شماران سیستم در زمینه پیشرفتهای شرکت شماران سیستم در حوزه نرم افزار به گفتگو پرداختند.

 

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *