شاتو ERP انتخابی مطمئن برای دور کاری سازمان ها

امروزه دسترسی به اطلاعات و گزارشات سازمانی  از هر نقطه و مکانی خارج سازمان ، از نیازهای  اساسی مدیران است، در شرایط بحرانی مبارزه با بیماری کرونا این نیاز بسیار حیاتی تر شده است .اکنون همه ارکان سازمان ها باید بتوانند  بدون حضور فیزیکی، امکان ثبت عملیات ، ارجاع گردش فرآیندها و دریافت گزارشات را داشته باشند .  این مهم  نیازمند وجود زیر ساخت بسیار مناسب نرم افزاری و برقراری ارتباط امن درفضای وب است .

نرم افزار شاتوERP  امکان ورود اطلاعات، دریافت گزارشات و همچنین گردش فرآیندها را از خارج سازمان فراهم می کند.این نرم افزار می تواند دسترسی به  اطلاعات واحد های مختلف سازمانی  اعم از مالی، اداری،منابع انسانی، بازرگانی، تولید، مهندسی، بهای تمام شده و سایر فرایندهای سازمانی را در فضای وب  فراهم کند. شرایط مناسب برای  دورکاری پرسنل را ایجاد نماید .

شاتو ERPجدیدترین محصول نرم افزاری شرکت شماران سیستم است که با آخرین تکنولوژی های روز دنیا توسعه داده شده و پاسخگوی نیازهای نرم افزاری سازمان  ها  با حفظ یکپارچگی اطلاعات است ،این نرم افزار امکان  تصمیم گیری های به موقع و صحیح در بستر اطلاعاتی مناسب  برای  ادامه روند فعالیت ها ی سازمان ها و شرکتها را فراهم می سازد.  شرکت شماران با استفاده از تجربیات برتر حاصل از سی سال سابقه تولید  و ارائه نرم افزار و راهکار های مناسب به صنایع مختلف,  این محصول را تولید و به بازار عرضه نموده است.

این محصول نرم افزاری کاملا بومی و ایرانی بوده و رقیب جدی  محصولات مشابه خارجی است که در رده نرم افزارهای مدیریت منابع سازمان (ERP) طبقه بندی شده است .

گستردگی در بخشهای مختلف نرم افزار شاتو ERPو تطبیق با استانداردهای داخلی و بین المللی یکی از شاخص ترین مزیت های این محصول است .

با شماران هوشمندانه راهبری  کنید

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *