شش محصول جدید شماران سیستم رونمایی شد

شش محصول جدید شماران سیستم رونمایی شد

در مراسمي با حضور رؤساي سازمان نظام صنفي رايانه اي کشور و تهران و برخي فعالان و دست اندرکاران عرصه فناوري اطلاعات و ارتباطات شش نرم افزار داخلي معرفي و رونمايي شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، فرهاد اليشایي، مدير عامل شرکت عرضه کننده اين نرم افزارهاي چندرسانه اي و جديد، گفت: افزون بر 60ميليارد ريال براي تهيه و توليد سه نرم افزار از تعداد فوق در سال جاري سرمايه گذاري شده است.

وي با بيان اينکه نرم افزارهاي مذکور داراي مشابه خارجي است و در بازار داخلي بسيار از آن استفاده مي شود، اظهار داشت: اين نرم افزارهاي داخلي ضمن رقابت با محصولات مشابه خارجي، بسيار کامل تر از آن نيز مي باشد.
اليشایي که در سي امين سال فعاليت شماران سيستم سخن مي گفت در خصوص “داشبورد مديريتي و هوش تجاري” به عنوان يکي از نرم افزارهاي رونمايي شده متذکر شد: اين نرم افزار براي کمک به تصميم گيري دقيق در پيشبرد اهداف سازمان ها بوده و حاصل تلاش و فعاليت متخصصان داخلي است. داشبوردها ابزاري براي ارزيابي عملکرد و نظارت بر فعاليت ها به منظور هوشمندي کسب و کار يا BI است.

kh6

همچنين فرحناز مرادي مدير اجرايي شماران سيستم در ادامه با بيان اينکه نرم افزار داشبورد از ابتداي مرداد به بازار کشور عرضه خواهد شد،بيان کرد: قيمت محصول داخلي 50 درصد نسبت به مشابه خارجي آن ارزان تر و با امکانات و کيفيت بهتر است.
وي در پايان خواستار به رسميت شناختن بيش از پيش موضوع حق مالکيت معنوي (کپي رايت) در کشور شد و اضافه کرد: متأسفانه در سال هاي گذشته به دليل حمايت اندک دولت از فناوري اطلاعات و ارتباطات شاهد مهاجرت متخصصان و برنامه نويسان اين صنعت به ديگر کشورها بوده ايم و اميدواريم در دولت جديد شاهد حمايت هاي مطلوب از ICT که زيربناي توسعه اقتصادي کشور است، باشيم.

kh7

آزاده داننده رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران از دیگر سخنرانان این مراسم بودند. ایشان با تبریک سی‌امین سالگرد تاسیس شماران اعلام نمودند در جهان شرکت‌هایی که در صنعت آی‌تی قدمت دارند نظیر IBM وجود دارند، اما متاسفانه در ایران تعداد آنها اندک می‌باشند. با توجه به مشکلاتی که صنعت آی‌تی در ایران با آن مواجه است شرکتی مانند شماران سیستم با قدمت سی‌ساله ارزشمند می‌باشند.

ایشان در پایان سخنرانی از مدیریت و کارکنان شماران به پاس زحماتی که در ارایه محصولات جدید متحمل شده‌اند قدردانی نمودند.

kh4

آقای امیر رضا مرادی مدیر عامل شرکت راهبران شماران سیستم نیز از سخنرانان مراسم فوق بودند. ایشان در حوزه رضایت‌مندی مشتریان در صنعت آی‌تی و همچنین در خصوص فرآیند رشد سازمان راهبران شماران سیستم و گام‌هایی که در راستای ارتقاء سطح رضایتمندی مشتریان برداشته اند، مطالبی را ارایه نمودند.

يادآور مي شود: شرکت شماران به پشتوانه 30 سال تجربه، پيشرو در نوآوري و خلاقيت در عرصه فناوري اطلاعات در ايران بوده و حضوري موفق در توليد نرم افزارهاي پايه اي داشته است. اين شرکت همواره بر توليد فناوري ها و بومي سازي تأکيد داشته و تلاش کرده است تا با تکيه بر دانش روز دنيا نسبت به خلق فناوري هاي نوين اقدام کند.
 

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *