شماران در ‌همایش‌ها

برگزاری سمینار آموزشی شرکت راهبران شماران سیستم

شرکت راهبران شماران سیستم ، سمینار آموزشی «مفاهیم حسابداری انبار» سه شنبه بیست و سوم دی ماه از ساعت 09.00 الی 16.30 در هتل المپیک برگزار گردید.

شرکت راهبران شماران سیستم با بهره‌گیری از تجربیات اجرایی ارزشمند در حیطه‌ی پیاده‌سازی نرم‌افزار یکپارچه‌ی شماران سیستم، با رویکرد انتقال تجربیات اجرایی اولین دوره‌ی این سمینار یک‌روزه را به مباحث انبار و کالا اختصاص داد که با استقبال کم نظیرکارشناسان و مدیریان مالی و انبار شرکت‌های مختلف برگزار و در پایان به شرکت کنندگان گواهینامه این دوره تقدیم گردید.

چهارمین کنفرانس مدیریت تولید و عملیات- دی 93

چهارمین کنفرانس مدیریت تولید و عملیات با رویکرد کاربردی هفدهم دی ماه سال جاری در سالن الغدیر دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار گردید.

بیش از 200 نفر از مدیران ارشد، کارشناسان سازمانهای دولتی و خصوصی در حوزه های گوناگون، به ارائه آخرین دستاوردهای مدیریت تولید و عملیات با رویکرد های کاربردی پرداختند و از تجارب یکدیگر استفاده نمودند.
شرکت شماران سیستم در ارائه هدف توسعه فنآوری اطلاعات و یکپارچه سازی سیستمهای مهندسی با سایر سیستمهای مالی ،بازرگانی و اداری سازمان به ارائه‌ی نگاه نوین خود در نمایشگاه تخصصی که در حاشیه این کنفرانس دایر بود، پرداخت.
نرم افزارهای مهندسی شماران که با این رویکرد طراحی و تولید گردیده است، به واسطه بهره‌گیری یکپارچگی کامل پایگاه داده خود میتواند اطلاعات عملیاتی روزمره سازمان را از واحدهای تولید ،تعمیرات نگهداری و سایر واحد های مرتبط با واحدهای مهندسی سازمان اطلاعات را به صورت یکپارچه استخراج و به ارائه انواع گزارشات آماری و عملکردی می‌پردازد.
از دیگر دستاوردهای استقرار این سیستم، پیش بینی وقوع رویدادهای ناشی از وضعیت های ناپایدار به مثابه دستیاری هوشمند برای واحدهای مهندسی سازمان می باشد.
در حاشیه این کنفرانس واحد مهندسی فروش شماران سیستم با اقای مهندس افلاطونیان مدیر عامل شرکت جهان الکترونیک یزد که به عنوان مدیر موفق صنعت در این کنفرانس به ایراد سخنرانی پرداخته بودند ،به تبادل نظر در مورد نرم افزار کنترل کیفی پرداختند.

همایش انجمن حسابداران خبره- آذر93

انجمن حسابداران خبره ايران به عنوان پر سابقه ترين و بزرگترين انجمن حرفه اي حسابداري ايران (با قدمت بيش از 40 سال) مطابق سنت هر ساله یکی از پر مخاطب ترين گردهمايي صاحب نظران و حرفه اي هاي حسابداري و مالي ايران در قالب “سمينار تحولات پيش رو حرفه حسابداري و مالي در دوره گذار به محيط کسب و کار بين المللي را در 17 اذر 1393 در تالار خلیج فارس پژوهشگاه نیرو با حضور کارشناسان، خبرگان، صاحبنظران، و دانشگاهیان برجسته کشور برگزار کرد.

در همایش نیز شرکت شماران سیستم به عنوای یکی از حامیان حضور گسترده ای داشت و در نمایشگاه جانی این سمینار راهکار شماران سیستم برای مدیران مالی و همچنین کسب‌وکارهای بین المللی ارائه گردید.
غرفه شماران سیستم نیز با حضور سرکار خانم مرادی با استقبال خوب متخصصان، تحلیلگران مالی و فعالان صنعت نرم افزار روبه‌رو گردید که با حضور اعضای اصلی انجمن مذاکرات و گفتگوهای تعاملی با سایر اعضاء داشتند.
همچنین، با توجه به تقارن روز برگزاری این سمینار با هفته گرامیداشت حسابدار، پس از برگزاری این سمینار، آیین گرامیداشت روز حسابدار با حضور شرکت کنندگان در سمینار، اعضای انجمن، و میهمانان ویژه از دانشگاهها، انجمنها، نهادها، و سازمانهای حسابداری ایران تا ساعت 22.00 به طول انجامید.

 

همایش انجمن حسابداری ایران- آذر 93

حضور شرکت شماران سیستم در گردهمایی انجمن حسابداری ایران با موضوع “هفتادمین سالگرد ورود حسابداری دو طرفه به ایران : ثبات و انضباط مالیگردهمایی انجمن حسابداری ایران، با موضوع هفتادمین سالگرد “ورود حسابداری دو طرفه به ایران : ثبات و انضباط مالی” روز یکشنبه مورخ 9 آذرماه از ساعت 15 الی 19 با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعضای انجمن حسابداری ایران ، جمعی از اعضای انجمن حسابداران خبره و مسئولان بازار سرمایه از جمله مدیرعامل بورس انرژی ایران در هتل استقلال تهران برگزار شد. موضوع اصلی این گردهمایی ثبات و انضباط مالی در اقتصاد کشور بود و در آن سخنرانان به پرسشهای حاضرین پاسخ دادند.

شرکت شماران سیستم به منظور برقراری ارتباط با تشکلهای حرفه ای به عنوان یکی از مخاطبان نرم افزار جامع و یکپارچه پویا و همچنین دانشگاهیان و اساتید حوزه حسابداری در این گردهمایی به عنوان یکی از حامیان شرکت نمود.
استقبال از غرفه شماران سیستم در نمایشگاه جانبی ، تعداد اطلاعات جمع آوری شده و زمینه های همکاری بوجود آمده با شرکت کنندگان در این همایش، نشان دهنده ارتباطات شرکت شماران سیستم با تشکلهای حرفه این حوزه می باشد. از نکات قابل توجه در این رویداد، آشنایی نزدیک اعضای قدیمی حرفه حسابداری با شرکت شماران سیستم و مدیران ارشد آن بود.سرکار خانم مرادی به عنوان یکی از اعضاء با سابقه این انجمن ضمن شرکت در این همایش مذاکرات و گفتگوهای تعاملی با سایر اعضاء داشتند.

اولین کنفرانس صنعت توزیع و پخش

18 و 19 شهریورماه سالن همایش‌های صدا و سیما شاهد برگزاری اولین کنفرانس صنعت پخش کشور بود که این رویداد فرصت مناسبی برای معرفی نرم‌افزارهای یکپارچه توزیع و پخش، مالی و بهای‌تمام شده شرکت شماران سیستم بشمار آمد.

شرکت شماران سیستم در این کنفرانس که با رویکرد بهبود فضای کسب و کار با حضور صاحب نظران، اساتید دانشگاه و فعالان برگزار گردیده بود، با شعار اولین نرم‌افزارهای یکپارچه توزیع و پخش، مالی و بهای‌تمام‌شده شرکت نمود و با ارایه راهکارهای یکپارچه، مهمترین دغدغه مدیران این حوزه یعنی کنترل عملیات‌های مالی و بهای تمام شده در کنار عملیات‌های فروش و توزیع در یک محیط یکپارچه را پاسخ داد.

سمینار انجمن حسابداران خبره ایران- اردیبهشت 93

سمینار “تحولات پیش‌روی حرفه حسابداری و مالی در دوره گذار به محیط کسب و کار بین‌المللی” با حضور شرکت شماران سیستم در محل پژوهشکده صنعت نفت با همکاری انجمن حسابداران خبره ایران برگزار شد. با توجه به تصمیمات استراتژیک مدیران سازمان مبنی بر شرکت در سمینار/همایش‌های تخصصی برآن شدیم تا در سمینار انجمن حسابدارن خبره ایران حضور چشمگیر و فعالی داشته باشیم.

   غرفه شرکت شماران سیستم در این سمینار میزبان چندین تن از کارشناسان برجسته حرفه حسابداری از جمله جناب آقای فخاریان، جناب آقای دکتر پوریا نسب و … بود. در این نشست‌ها سرکار خانم مرادی” مدیر اجرایی” در خصوص محصولات جدید و اهداف شرکت شماران سیستم در سال 93 به گفتگو پرداخت.
این سمینار در روز چهارشنبه مورخ 10 اردیبهشت ماه از ساعت 8 الی 16:30 با حضور جمعی از مدیران وکارشناسان برجسته حسابداری و مالی برگزار شد.
در حاشیه این سمینار شرکت شماران سیستـم در نمایشگاه جانبی، به معرفی آخرین محصولات، راهکارها و خدمات خود در حوزه‌های صنایع مختلف پرداخت.

tandis 1شماران سیستم در اجلاس خدمات پس از فروش و مرغوبیت کالا

اجلاس خدمات پس از فروش و مرغوبیت کالا ، با حضور رهبران و مدیران توانمند در تولید کالا و انجام خدمات مرغوب در سالن همایش های بین المللی صدا و سیما ج.ا.ایران 10 بهمن ماه سال جاری از ساعت 16 ای 20 برگزار خواهد شد.

شرکت شماران سیستم به عنوان یکی از برترین‌های صنعت تولید نرم‌افزارهای مالی، اداری و مهندسی و تنها ارایه‌دهنده نرم‌افزار بهای‌تمام شده توزیع و پخش بصورت کاملا یکپارچه در این جشنواره سراسری شرکت خواهد نمود.
بنا است در حاشیه این اجلاس، شرکت شماران سیستم به معرفی آخرین محصولات و راهکارهای خود بپردازد. لذا علاقه مندان به بازدید از غرفه شماران سیستم می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 89334 داخلی 321 تماس حاصل فرمایند.

tandis 2شماران سیستم در جشنواره نشان عالی تجارت ایران و اجلاس 

جشنواره نشان عالی تجارت ایران، به همت وزارت صنعت، معدن و تجارت با حضور مسئولین و واحدهای تجاری برتر کشور در سالن همایش‌های بین المللی صدا و سیما ج.ا.ایران 10 بهمن ماه سال جاری از ساعت 16 ای 20 برگزار خواهد شد.

شرکت شماران سیستم به عنوان یکی از برترین‌های صنعت تولید نرم‌افزارهای مالی، اداری و مهندسی و تنها ارایه‌دهنده نرم‌افزار بهای‌تمام شده توزیع و پخش بصورت کاملا یکپارچه در این جشنواره سراسری شرکت خواهد نمود.
بنا است در حاشیه این جشنواره، شرکت شماران سیستم به معرفی آخرین محصولات و راهکارهای خود بپردازد. لذا علاقه مندان به بازدید از غرفه شماران سیستم می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 89334 داخلی 321 تماس حاصل فرمایند.

شماران سیستم در کنگره سراسری نشان عالی بزرگان و برترین‌های صنعت و تجارت ایران

کنگره سراسری نشان عالی بزرگان و برترین‌های صنعت و تجارت ایران، به همت وزارت صنعت، معدن و تجارت، اتاق بازرگانی، سایر دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی و همچنین فعالین بخش خصوصی در سالن همایش های بین المللی صدا و سیما ج.ا.ایران 23 مرداد ماه سال جاری از ساعت 16 الی 21 برگزار خواهد شد.
شرکت شماران سیستم به عنوان یکی از برترین‌های صنعت تولید نرم‌افزارهای جامع و یکپارچه مالی، بازرگانی و صنعتی در این کنگره سراسری شرکت خواهد نمود.
بنا است در حاشیه این کنگره، شرکت شماران سیستم به معرفی آخرین محصولات و راهکارهای خود بپردازد. لذا علاقه مندان به بازدید از غرفه شماران سیستم می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 89334 داخلی 346 تماس حاصل فرمایند.

 

tandis 3شماران سیستم در جشنواره جایزه تعالی مدیریت هوشمند/سازمان هوشمند
جشنواره جایزه تعالی مدیریت هوشمند/سازمان هوشمند ، به همت وزارت صنعت، معدن و تجارت، انجمن تجارت الکترونیک، سایر دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی و همچنین فعالین بخش خصوصی در سالن همایش های بین المللی صدا و سیما ج.ا.ایران 6 شهریور ماه سال جاری از ساعت 9 الی 17 برگزار خواهد شد.
در این جشنواره به موضوعاتی از جمله لزوم دستیابی به سازمان هوشمند و عوامل کلیدی و موثر در گذار به سازمان هوشمند به بحث و تبادل نظر پرداخته خواهد شد.
شرکت شماران سیستم به عنوان برترین‌ ارایه دهنده راهکار برنامه ریزی منابع سازمان (ERP) با رویکرد مدیریت هوشمند فرآیندهای کسب و کار در این همایش بین‌المللیشرکت خواهد نمود.
در حاشیه این جشنواره، شرکت شماران سیستم به معرفی آخرین محصولات و راهکارهای خود خواهد پرداخت. لذا علاقه مندان به بازدید از غرفه شماران سیستم می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 89334 داخلی 346 تماس حاصل فرمایند.
مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *