اینترنت پر سرعت به حق مدنی بدل خواهد شد

شماران سیستم –  قانون تضمین سرعت آفکام که موجب برخورداری مناطق دورافتاده از اینترنت پرسرعت می‌شود در ماه مارس سال 2020 اجرایی خواهد شد.

 

 

قانون تضمین سرعت آفکام که موجب برخورداری مناطق دورافتاده از اینترنت پرسرعت می‌شود در ماه مارس سال 2020 اجرایی خواهد شد.
به گزارش شماران سیستم به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی theinquirer سازمان مجوز خدمات جهانی USO به مشتریان و کسب‌وکارهای خود سرعت اینترنت حداقل 10 مگابیت بر ثانیه با سرعت آپلود 1 مگابیت بر ثانیه را باقیمت ماهانه برابر با 45 پوند یا کمتر وعده داده است.
این اعداد ارقام تنها نقطه شروع هستند و سازمان آفکام به‌عنوان تنظیم‌کننده مقررات رسانه‌ای بریتانیا اعلام کرده است که این اعداد و ارقام بر اساس میزان دیتای مصرفی کاربران تغییر می‌کند.
متأسفانه 620 هزار خانه و مکان اداری در سراسر بریتانیا با مشکل اینترنت کم‌سرعت دست‌ و پنجه نرم می‌کنند و بسیاری از این اماکن در مناطق دورافتاده واقع شده‌اند. مسلما مکان‌هایی که با مشکل اینترنت کم‌سرعت دست‌وپنجه نرم می‌کنند با اجرای قانون جدید یادشده کاهش پیدا می‌کند و در غیر این صورت افراد می‌توانند از تأمین‌کنندگان خود شکایت کنند.

 

KCOM

 

بر اساس شرایط تعیین‌شده در مجوز خدمات جهانی، مشتریان می‌توانند با KCOM یا BT ارتباط برقرار کنند و در طی 30 روز به آن‌ها پاسخ داده می‌شود که آیا می‌توانند امکانات سرعت یادشده را دریافت کنند یا خیر.

آفکام توضیح داده است که: «بر اساس قانون‌گذاری سرویس جدید، هزینه تأمین ارتباطات برای خانه‌های واجد شرایط تا 3400 پوند پرداخت خواهد شد. اگر کار موردنیاز هزینه بیشتری در برداشته باشد، مشتریان می‌توانند هزینه اضافی را بپردازند یا به دنبال راه دیگری خارج از خدمات جهانی بگردند.»  
3400
پوند برای ارائه این تجهیزات یارانه قابل‌توجهی است و می‌تواند منجر به برخورداری بسیاری از خانه‌ها و مکان‌های دورافتاده از اینترنت پرسرعت شود. این یارانه نه‌تنها برای اشخاص مصرف‌کننده، بلکه برای تأمین‌کنندگان نیز مفید خواهد بود و تجهیزات بیشتری به فروش خواهد رسید.

 

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *