با نرم افزار Sphere360 تمامی دنیا را مشاهده کنید

شماران سیستم – با نرم افزار Sphere360 تمامی دنیا را مشاهده کنید

 

سفر کردن به مناطق مختلف جهان و دیدن جاذبه‌های گردشگری مسلما برای‌ شما جذاب خواهد بود. اما جالب تر از آن بازدید کردن از جاذبه‌های دست نیافتنی مانند لوکیشن فیلم‌های معروف مانند فیلم هری پاتر و یا مکان‌های دور از دسترس مانند اعماق اقیانوس‌ها است!
بر خلاف اینکه تمام مردم جهان سفر به محیط‌های مختلف و توریستی دنیا را دوست دارند ، تنها افراد کمی از آن‌ها موفق می‌شوند از کشورخود و یا حتی شهر خود خارج شوند. حتی اگر جز افرادی باشید که در سال چندین سفر خارج از کشور را تجربه می‌کنید حتی باز هم جاذبه‌های بسیاری را از جمله لوکیشن فیلم‌های معروف یا مکان‌های جالب و جذاب مانند اعماق اقیانوس‌ها، قله‌ی کوه‌های یخی و … را که در دنیای ما وجود دارند ، هرگز به آسانی قادر به دیدن آن‌ها به این راحتی نخواهید بود
 

Sphere3602

 Sphere360 یک اپلیکیشن برای پلتفرم‌های اندروید و iOS است که شما را به شکل بسیار جالبی به محیط‌های معروف دنیا خواهد برد. آیا علاقه مندید تا کوچه‌ی دایاگون، دفتر دامبلدور ویا دهکده هاگزمید که در فیلم‌ هری‌ پاتر بوده است را از نزدیک ببینید؟ آیا دوست دارید از برج ایفل، باغ‌وحش‌های معروف، شهربازی دیزنی‌ لند، ورزشگاه‌ تیم محبوبتان یا حتی مقبره حافظ شیرازی، بازدید کنید؟ Sphere یک نرم‌افزار بسیار جالبی است که علاوه بر اینکه به شما اجازه‌ی حضور مجازی در محیط‌های معروف دنیا رابه صورت 360 درجه ای می‌دهد، بلکه در برخی از گوشی‌ها، امکان ضبط کردن و ساخت چنین تصاویری را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
 
نحوه کار با این اپلیکیشن بدین صورت است که شما بعد از آنکه یکی از محیط‌های این اپلیکیشن را بر اساس جستجو یا دسته‌بندی‌ها، انتخاب کردید نیاز به دانلود یک فایلی با حجم فوق‌العاده کم خواهید داشت و بعد از آن تصویر آن محیط به صورت یک تصویر 360 درجه ای به گوشی شما منتقل خواهد شد. اکنون کافی است گوشی خود را به اطراف بچرخانید و محیط اطراف با حرکت گوشی شما تکان خواهد خورد و تجربه‌ای که این نرم‌افزار جالب به شما می‌‌دهد به قدری طبیعی و واقعی است که گویا خود تان و با دوربین گوشی شخصی تان مشغول فیلم گرفتن از آن محیط هستید. درواقع همانطور که هنگام فیلم برداری با دوربین، گوشی موبایلتان را به هر طرف که بچرخانید اطراف خود را مشاهده می‌کنید، بعد از بارگذاری شدن تصویر دریافت شده نیز دقیقا به همین شکل محیط مورد نظر را مشاهده خواهید کرد.
 
 

 

 

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *