نرم‌افزار اورنوت با طراحی انقلابی و جدید خود برای اندروید عرضه شد

شماران سیستم –  جدیدترین نسخه اورنوت حاوی تغییرات اساسی در بخش ویرایش گر متن، نوار ابزار جدید و طراحی بخش انتخاب فونت است. علاوه بر این ظاهر این نرم‌افزار بسیار مرتب‌تر از گذشته شده است.

نرم‌افزار بازطراحی شده ویرایشگر متن اورنوت در طی هفته‌های آینده برای کاربران سیستم‌ عامل اندروید عرضه خواهد شد. به گزارش شماران سیستم به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، نرم‌افزار اورنوت با طراحی جدید خود برای دستگاه‌های اندرویدی عرضه شد. جدیدترین نسخه این نرم‌افزار حاوی تغییرات اساسی در بخش ویرایش گر متن، نوارابزار جدید و طراحی بخش انتخاب فونت است. علاوه بر این ظاهر این نرم‌افزار بسیار مرتب‌تر از گذشته شده است.

باز طرحی منوی موجود در سمت چپ تصویر موجب شده است مسیریابی در این نرم‌افزار آسان‌تر از گذشته شود. قابلیت جست‌وجوی اورنوت جدید نیز در این نسخه به ارائه پیشنهادها در زمان واقعی می‌پردازد و همچنین دکمه نوتی به این بخش اضافه شده است که شما می‌توانید با ضربه زدن روی آن به‌سرعت وارد بخش جدیدی برای نوشت متن شوید.

از سایر قابلیت‌های جدید اورنوت می‌توان به حالت مشاهده تنها (به‌منظور اجتناب از تغییر متن اتفاقی) و کنترل‌های اضافی نظیر حالت روشن و تیره نام برد.

 

 با این ‌حال، برخی از ویژگی‌ها نظیر ویجت اورنوت، گزینه انتخاب چند موردی و قابلیت به اشتراک‌گذاری یک متن با استفاده از ایمیل در این نسخه دیده نشده‌اند. حداقل فعلا نسخه اندروید این نرم‌افزار از نرم‌افزارهای مدیریت پسورد سوم شخص پشتیبانی نمی‌کند و شما نمی‌توانید کارت‌های تجاری را به مخاطبان تلفن همراهتان بیفزایید.

اورنوت اعلام کرده است که عرضه این به‌روزرسانی جدید از طریق پلی استور چند هفته طول خواهد کشید پس شما ممکن است فعلا به این نسخه دسترسی نداشته باشید.علاوه بر این، برای استفاده از این نسخه دستگاه شما می‌بایست حداقل مجهز به اندروید 10 باشد. البته این کمپانی در تلاش است تا به به‌روزرسانی را برای نسخه‌های قدیمی‌تر اندروید نیز عرضه کند.

 designnote

اگرچه روزی نرم‌افزار اورنوت در میان ویرایشگران متن جایگاه نخست را در اختیار داشت، اما رفته‌رفته با افزایش رقابت و ظهور نرم‌افزارهای به‌روزتر در این زمینه به حاشیه رانده شد.

این کمپانی در سال 2018 پانزده درصد از نیروی کار خود را به دلیل رشد نه‌چندان قابل قبول اخراج کرد. با این ‌حال، هنوز احتمال این وجود دارد که بازطراحی این نرم‌افزار و افزوده شدن قابلیت‌های جدید برای اورنوت بتواند دوباره مخاطبان را به‌سوی آن جلب کرده و این نرم‌افزار را به‌ روزهای طلایی خود بازگرداند.

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *