همکاری اپل و SAP برای ساخت اپلیکیشن‌های کسب وکار آیفون

شماران سیستم –  شرکت‌های اپل و SAP برای کمک به کاربران در زمینه ساخت اپلیکیشن‌های کسب و کار آیفون همکاری می‌کنند.

 

 

شرکتSAP که در زمینه ساخت نرم‌افزارهای کسب وکار فعالیت دارد، همکاری خود را با شرکت اپل آغاز کرد. همکاری این دو شرکت در زمینه ساخت اپلیکیشن‌های کسب و کار خواهد بود.
این دو شرکت تصمیم گرفتند که به کاربران در توسعه اپلیکیشن‌های کسب وکار کمک کنند و این توسعه با کمک فناوری یادگیری ماشین اپل صورت می‌گیرد.
به گزارش شماران سیستم به نقل از ونچربیت، این کار با استفاده از واقعیت مجازی امکان‌پذیر خواهد بود. می‌توان از آیفون یا آی‌پد برای انجام برخی از امور مربوط به کسب وکار مانند محاسبه دقیق موجودی قفسه‌ها در فروشگاه یا تعمیرات ماشین آلات استفاده کرد.

همکاری شرکت‌های اپل و SAP آلمان از سال 2016 آغاز شد.
این دو شرکت در آن سال تصمیم گرفتند که با همکاری یکدیگر خطوط تولید را با استفاده از اپلیکیشن‌های موبایل مدیریت کنند و به همین خاطر باید اپلیکیشن‌ها را بازطراحی و بازسازی می‌کردند. این خطوط شامل منابع انسانی و مدیریت هزینه بود. قرار بود که این اپلیکیشن‌ها روی سیستم عامل iOS اجرا شود.

 

IOSSAP

 

 

اپلیکیشن‌هایی که آماده شدند، از نظر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مخصوص دستگاه‌های شرکت اپل بودند، اکنون اتحاد بین این دو شرکت و مرزهای همکاری را گسترش داده است.
این دو شرکت قصد دارند اپلیکیشن‌های جدید را برای کامپیوترهای مک شرکت اپل هم توسعه دهند. فناوری یادگیری ماشین اپل امکان ساخت و طراحی اپلیکیشن‌های سفارشی روی پلتفرم لئوناردویSAP را فراهم کرده است
تیم کوک، مدیرعامل اپل، اظهار داشت: «در زمینه اپلیکیشن‌های کسب و کار، مسیر طولانی را پشت سر گذاشته‌ایم ولی راه زیادی برای رشد و پیشرفت پیش ‌رو داریم. داشتن این موضوع به ما امید حرکت و تلاش می‌دهد. ما باید تمام تلاش خود را برای رشد این مسیر بکنیم و اعتقاد من این است که می‌توانیم به موفقیت‌های خوبی در این زمینه دست یابیم.» 
SAP در چند سال گذشته خود را با خواسته‌ها و نیازهای کاربران وفق داده است و به همین خاطر توانسته است که به موفقیت‌های بزرگی برسد. یکی از این موفقیت‌ها، همکاری با شرکت‌های بزرگی همچون اپل است، این شرکت در زمینه ساخت برنامه‌های تجاری فعالیت دارد.

 

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *