هوش مصنوعی؛ بازاریاب حرفه‌ای شرکت اینتل برای صنایع خاص

 شماران سیستم – شرکت اینتل تصمیم دارد از هوش مصنوعی برای پیدا کردن مشتریان جدید در صنایع خاص استفاده کند.اینتل اعلام کرد که انتظار دارد بازار سخت‌افزار هوش مصنوعی از 2.5 میلیارد دلار در سال 2017 به 10 میلیارد دلار در سال 2022 برسدبا توجه به این آمار و ارقام، شرکت اینتل در پی آن است که فرصت‌های جدیدتری را در این زمینه برای خود خلق کند.

سوال این است که این شرکت چگونه در خلق این فرصت‌ها و بازاریابی برای محصولات خود موفق می‌شود؟ پاسخ چیزی جز «هوش مصنوعی» نیست.

به گزارش شماران سیستم به نقل از ونچربیت، شرکت اینتل اخیراً جزئیاتی در مورد ابزار جدید خود منتشر کرد.
تیم «آی.تی ادونسد آنالیتیکس» شرکت اینتل از این ابزار برای استخراج میلیون‌های صفجه عمومی تجاری و تقسیم‌بندی  مشتریان بالقوه و فعلی استفاده می‌کند. این شرکت تولیدکننده تراشه بر این باور است که این سیستم جدید روند رسیدن به مشتریان و بازاریابی را سریع‌تر و دقیق‌تر می‌کند.
 
سابقاً کارکنان بخش فروش و بازاریابی از ابزارهای فروش و جست‌وجوی دستی و سنتی استفاده و از این راه مشتریان جدید را شناسایی می‌کردند.
ابزارهای قدیمی سرعت و دقت کافی را نداشت و با توانمندی‌های کارکنان اینتل سازگاری نداشت ولی ابزارهای کنونی سرعت فوق‌العاده‌ای دارند و کار را هم به شدت آسان می‌کنند.
به علاوه در عصر تجارت جهانی، مشتریان فعلی در حال ورود به حوزه‌های گوناگون هستند و همین مسئله کارکنان بخش فروش  وبازاریابی را مجبور می‌کند که در طیف گسترده‌ای صنایع حضور پیدا کنند.

braining

این ابزار جدید بر دو جنبه طبقه‌بندی کلیدی استوار است:
1. صنایع گوناگون از بهداشت درمان گرفته تا تجزیه و تحلیل ویدیویی
2. نقش‌های کلیدی مانند تولیدکننده، خرده‌فروش و غیره 

مدل هوش مصنوعی به‌کاررفته در این سیستم نیازمند جریان ثابتی از داده‌های متنی از میلیون‌های سایت و به‌روزرسانی نمودار دانش با چندین میلیون گره با چندین گیگابایت داده در هر ساعت است.
این اطلاعات وارد یک سری از مدل‌های یادگیری ماشین می‌شود و سپس از بین این داده‌های ورودی، مشتریان بالقوه استخراج می‌شوند.

 

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *