آمازون،آماده عرضه نخستین گوشی سه‌بعدی جهان

آمازون،آماده عرضه نخستین گوشی سه‌بعدی جهان

شماران سیستم – این گوشی شامل چهار دوربین ویژه یا حسگر که به صورت همزمان تصاویر سه‌ بعدی را روی نمایشگرمعمولی پخش می‌کنند.

 

شرکت آمازون خود را آماده می‌کند تا پیش از ماه ژوئن از سال جاری میلادی نخستین گوشی هوشمندش را معرفی کند و از سپتامبر ۲۰۱۴ آن را به دست کاربران جهانی برساند.

به گزارش شماران سیستم، روزنامه وال‌استریت ژورنال در تازه‌ترین گزارش خود به نقل از منابع آگاه توضیح داد که برای این گوشی هوشمند از نوعی فناوری ردیاب شبکیه چشم استفاده شده است که به کاربران امکان می‌دهد بدون استفاده از هرگونه عینک مخصوص، تمامی تصاویر را به صورت سه‌بعدی مشاهده کنند.

باید توجه داشت که از زمان انتشار نخستین شایعه در مورد گوشی هوشمند آمازون چند سالی می‌گذرد.
پاییز گذشته گفته شده بود که این شرکت اینترنتی نخستین گوشی هوشمند خود را بدون هرگونه قرارداد مخابراتی به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران می‌گذارد که البته این خبر تکذیب شد.
93.125

 

بخش سخت‌افزاری آمازون این روزها به موفقیت‌های فراوانی دست یافته و با ساخت دستگاه‌هایی از جمله انواع کتابخوان‌های الکترونیکی، رایانه‌های لوحی و به تازگی دستگاه Fire TV توانسته است توجه کاربران جهانی را به خود جلب کند.

گوشی هوشمندی که این شرکت در حال تکمیل آن است شامل فناوری ویژه‌ای ردیابی می‌شود که چهار دوربین ویژه یا حسگر را در خود جا داده است که این دوربین‌ها با عملکرد همزمان باعث می‌شوند تا تصاویر سه‌بعدی روی نمایشگر معمولی ایجاد شود و کاربران بدون نیاز به هرگونه عینک مخصوص می‌تواند این تصاویر را سه‌بعدی مشاهده کنند.

 

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *