ابزار جدید سامسونگ برای تبدیل گوشی هوشمند به کامپیوتر خانگی

شماران سیستم – سامسونگ به‌تازگی ثبت تجاری وسیله جانبی جدیدی را برای تلفن‌های همراه هوشمند پرچم‌دار سال میلادی جدید خود به انجام رسانده است.

سامسونگ به‌تازگی ثبت تجاری وسیله جانبی تازه‌ای را برای تلفن‌های همراه هوشمند پرچم‌دار سال میلادی جدید خود به انجام رسانده است.

به گزارش شماران سیستم به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی gsmarena، اگر به یاد داشته باشید کمپانی سامسونگ وسیله جانبی بسیار کاربردی DeX Station را برای دو گوشی هوشمند خود یعنی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس عرضه کرد.
این وسیله جانبی به نحوی طراحی‌ شده بود که کاربری‌های این دو پرچم‌دار را بسیار بیشتر کرده، و در حقیقت آنها را در حد کامپیوترهای خانگی قابل‌استفاده کرده بود.

به نظر می‌رسد که استقبال بسیار زیاد کاربران از DeX Station موجب شده است که سامسونگ این بار این وسیله جانبی را بهبود بخشیده و ثبت تجاری آن را به صورت رسمی انجام برساند.

این وسیله جانبی جدید که برای تلفن‌های همراه هوشمند گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس عرضه می‌شود از قدرت بسیار بالایی برخوردار است و البته از مزیت‌های اصلی آن نسبت به DeX Station می‌توان به این نکته اشاره کرد که به صورت بی‌سیم بودن عرضه می‌گردد.

 البته نکته فنی دستگاه مزبور اینست که وسیله جانبی DeX Station که در حال حاضر در اختیار عموم قرار دارد، برای خروجی ویدیو از طریق یو اس بی نوع C به DisplayPort اتکا کرده است.

کارشناسان، این ابداع را یک تحول در هرچه نزدیک‌تر کردن کامپیوتر و گوشی هوشمند می‌دانند که باعث افزایش کاربری گوشی‌ها در آینده می‌گردد.
با این‌ حال هنوز مشخص نیست که نسل بعدی این دستگاه که بانام DeX Pad به بازار عرضه خواهد شد از چه نوع فناوری برای ارتباط بی‌سیم استفاده خواهد کرد.
 

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *