احتمال پشتیبانی iOS 14 از آیفون SE و آیفون 6S

شماران سیستم – شایعه‌های به‌دست‌آمده از وب‌سایت فرانسوی iPhonesoftحاکی از آن است که تمامی آیفون عرضه‌شده در سال 2015 به بعد از iOS 14پشتیبانی خواهند کرد.

شایعه‌های جدید حاکی از آن هستند که سیستم عاملiOS 14 به نحوی عرضه می‌شود که با تلفن همراه آیفونSE و آیفون 6 اس سازگار خواهد بود.
 
به گزارش شماران سیستم به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی notebookcheck، شایعه‌های به‌دست‌ آمده از وب‌سایت فرانسویiPhonesoft حاکی از آن است که تمامی آیفون عرضه‌ شده در سال 2015 به بعد ازiOS 14 پشتیبانی خواهند کرد.
این فهرست شامل آیفون 6، آیفون 6 اس پلاس، آیفونSE و دستگاه‌های جدید دیگر از قبیل خانواده آیفون 7، آیفون 8، آیفونX، XR، XS، XS مکس و خانواده آیفون 11 خواهد بود.
البته مسلما  آیفون 12 پیش رو هم از این سیستم عامل پشتیبانی خواهد کرد.
 
البته باید به یاد داشته باشید که تمامی این اطلاعات هنوز در حد شایعه است اما در صورت درست بودن آنها دارندگان دستگاه‌های قدیمی‌تر آیفون حتماً از این تصمیم اپل خوشحال خواهند شد.
از آنجا که آیفون 6 اس، 6 اس پلاس و آیفونSE آخرین دستگاه‌های بهره‌مند از جک 3.5 میلی‌متری بوده‌اند، بسیاری از کاربران آنها تا امروز برای خرید آیفون‌های جدیدتر تردید کرده‌اند

se2

از طرف دیگر، سیستم‌ عامل آیپدها به نامiPadOS پشتیبانی از تبلت‌های قدیمی‌تر را لغو کرده است.
اطلاعات عرضه‌شده درiPhonesoft حاکی از آن است که نسخه 2020 سیستم‌ عاملiPadOS روی دستگاه‌های آیپد ایر2 و آیپد مینی 4 کار نخواهد کرد.
با این‌ حال آیپدهای جدیدتر هنوز هم می‌توانند جدیدترین نسخه این سیستم‌ عامل را حداقل برای یک سال دیگر در اختیار داشته باشند.
 
اپل به‌طور مرتب نرم‌افزارهای جدیدی را در کنفرانسWWDC هر سال خود در ماه ژوئن رونمایی می‌کندبه همین دلیل می‌توان انتظار داشت کهiOS 14 و جدیدترین نسخهiPadOS نیز در این کنفرانس رونمایی شود.
به‌ این‌ ترتیب برای تائید درستی یا نادرستی این شایعه‌ها باید تا تاریخ رونمایی از این سیستم‌ عامل‌ها منتظر باشیم.

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *