اپل به دنبال بهینه‌‌سازی ساختار مرزهای مورد مناقشه در نقشه اپل

شماران سیستم – یکی از سخنگوهای اپل در طی بیانیه‌ای به بی‌بی‌سی اعلام کرده است که اپل در پی جنجال پیش‌آمده بر سر منطقه کریمیا، ازاین‌پس با نگاه دقیق‌تری به مرزهای مورد اختلاف در نرم‌افزار نقشه اپل رسیدگی خواهد کرد و درنتیجه ممکن است تغییرات بیشتری در این زمینه در راه باشد.

 

شرکت اپل در راستای استراتژی‌ های جدید خود برای برنامه نقشه اپل تصمیم دارد تا با دقت بیشتری به مرزهای مورد مناقشه و قوانین بین‌ المللی مرتبط با آن‌ ها بنگرد.
به گزارش شماران سیستم به نقل از وب‌ سایت خبری تحلیلی engadget، یکی از سخنگوهای اپل در طی بیانیه‌ای به بی‌بی‌سی اعلام کرده است که اپل در پی جنجال پیش‌آمده بر سر منطقه کریمیا، از این‌ پس با نگاه دقیق‌تری به مرزهای مورد اختلاف در نرم‌افزار نقشه اپل رسیدگی خواهد کرد و درنتیجه ممکن است تغییرات بیشتری در این زمینه در راه باشد.
 
با این‌ حال انتظار نمی‌رود که این نرم‌افزار، تغییرات اعلام‌ شده در ناحیه کریمیا را به حالت اولیه بازگرداند.
این کمپانی تأکید کرده که تنها به دلیل پیروی از قوانین کریمیا را در مرز روسیه معرفی کرده است و این منطقه هنوز هم برای هر کس دیگری جزو توابع اوکراینی شناخته می‌ شود.

apple

این سخنگو اعلام کرده است که: «ما قبل از برچسب‌ زنی روی نقشه‌ هایمان و اعمال تغییرات اعمال‌ شده توسط قانون، قوانین بین‌ المللی و محلی آمریکایی و مرتبط را بازنگری می‌کنیم
شکی نیست که اپل در برابر این پیش‌ نیاز دولت روسیه ایستادگی کرده است و ماه‌ها با روسیه مذاکره کرده است تا کریمیا را به‌عنوان ناحیه‌ ای تعریف‌ نشده در داخل مرزها معرفی کند.
با این‌ وجود، امتیاز انحصاری اعطاشده به اپل انتقاد دولت اوکراین و تمامی اشخاصی که به انضمام کریمیا به روسیه معتقد نبودند را برانگیخت.
اپل این روزها و پس از تصمیم برای حذف نرم‌افزار اعتراضات هنگ‌کنگ در شرایط بسیار سختی قرار گرفته است.
اگرچه این کمپانی ذاتاً مخالف اقدامات استبدادی این‌چنینی است، اما اگر از چنین تصمیم‌هایی امتناع کند ممکن است بازارهای بزرگی را از دست بدهد. علاوه بر این ترک یک کشور مظلوم لزوما منجر به آزادی در آن کشور نخواهد شد. به همین دلیل انتخاب برای اپل بسیار سخت است و بازنگری استراتژی‌ های این کمپانی ممکن است به جهت‌ گیری آن در مسیر درست کمک کند.

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *