بازی مخفی در مسنجر فیس‌بوک

شماران سیستم – به ‌تازگی مشخص شده است که سیستم مسنجر فیس‌بوک به یک بازی شطرنج مجهز است که به‌صورت مخفی در آن جای داده شده است و می‌توان به‌سادگی به آن دست پیدا کرد.

به ‌تازگی مشخص شده است که سیستم مسنجر فیس‌بوک به یک بازی شطرنج مجهز است که به‌صورت مخفی در آن جای داده شده است و می‌توان به‌سادگی به آن دست پیدا کرد.

به گزارش شماران سیستم به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلیEngadget، همان‌طور که برای همه آشکار است، پیام‌رسان فیس‌بوک تنها به‌منظور گپ و گفت‌وگو دو مخاطب با یکدیگر طراحی نشده است.

با این‌ حال تمام کاربری‌های این نرم‌افزار برای همگان آشکار نبوده و برخی از قابلیت‌ها به‌صورت مخفی در آن قرار دارند. برخی از استفاده کنندگان از این شبکه اجتماعی به‌تازگی دریافته‌اند که این برنامه بخشی مخفی برای بازی شطرنج را در خود جای داده است که کمتر کسی از آن اطلاع داشته است.

جالب است بدانید که این بخش حداقل یک ماه قبل بر روی این نرم‌افزار اضافه شده است. شما می‌توانید در صفحه گفت‌وگوی این برنامه با تایپ عبارت “fbchess play@” به این بخش دسترسی پیدا کنید.

با این‌ حال نباید انتظار داشته باشید که این بخش تازه ایجاد شده و درعین‌حال تازه کشف شده، رابط کاربری بسیار جذابی داشته باشد. شما تنها می‌توانید با فرمان‌های نوشتاری به این بازی بپردازید.

اگر می‌توانید با این روش بازی کردن کنار بیایید پس گزینه‌ای مناسب و رایگان برای پیشرفت استراتژی‌های خود در بازی شطرنج خواهید داشت.

 

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *