تمایل تولیدکنندگان بزرگ تلفن همراه به استفاده از اسکنرهای زیستی

شماران سیستم – به نظر می‌رسد که شرایط بازار تلفن‌های همراه هوشمند به نحوی شکل گرفته است که بیشتر تولیدکنندگان به دنبال استفاده از اسکنرهای زیستی جهت سیستم‌های ورود به تلفن‌های همراه خود هستند.

به نظر می‌رسد که شرایط بازار تلفن‌های همراه هوشمند به نحوی شکل گرفته است که بیشتر تولید کنندگان به دنبال استفاده از اسکنرهای زیستی جهت سیستم‌های ورود به تلفن‌های همراه خود هستند.

به گزارش شماران سیستم به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی digitimes، تلفن‌های همراه در طول سال‌های گذشته با پیشرفت‌های بسیار چشمگیری روبرو شده‌اند که بخش عمده‌ای از این پیشرفت‌ها مربوط به امنیت شخصی کاربر تلفن همراه بوده است.

امروزه مواردی مانند اسکنر اثر انگشت به‌تدریج در حال یافتن جایگاهی مناسب در بازار تلفن‌های همراه هستند و متخصصان و تحلیلگران معتقدند که رویکرد کلی بازار چنین امری را می‌طلبد.
شرکت‌های چینی فعال در زمینه تلفن همراه که در صدر آن‌ها شیائومی، Letv و ۳۶۰ QIKU قرار دارند توانسته‌اند تا به‌سرعت خود را با این روند تطبیق داده و سیستم‌های شخصی خود برای حسگرهای زیستی را تولید کنند.

به نظر می‌رسد که با توجه به همکاری شرکت‌های بزرگی مانند کوالکام و اقدام‌های شرکت‌هایی مانند سامسونگ جهت عرضه اسکنرهای جدید زیستی می‌توان رشد سریعی را برای این فناوری‌ها پیش‌بینی کرد.

متخصصان معتقدند که در طول سه سال آینده تمامی تلفن‌های همراه به این قابلیت‌ها مجهز خواهند شد و حتی برخی اعتقاد دارند که با توجه به عرضه اسکنر آیریس سامسونگ، سال ۲۰۱۸ با عنوان عرصه تبلور این فناوری مطرح خواهد بود.

 

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *