توییترکارکاربرانiOSدرتاریکی را تسهیل می‌کند

شماران سیستم – برای کاربرانiOS، «حالت شب» با سایه تیره، جایگزین بک‌گراند سفید در برنامه توییتر می‌شود.

توییتر می‌خواهد کاربرانش در شباهنگام نیز توییت کنند. دو ماه پس از آنکه این شرکت آزمایش حالت شب را (علاوه بر سایر ویژگی‌ها) روی برنامه اندروید خود انجام داد، اکنون کاربران iOS نیز می‌توانند به این جمع بپیوندند.

به گزارش شماران سیستم به نقل از Computerweekly، برای فعال‌سازی ویژگی جدید در توییتر، کافی است آیکون واقع در برگه (tab) با عنوان Me را، لمس کنید. در آنجا، دکمه دوحالته شب و روز را پیدا خواهید کرد که در کنار دیگر موارد واقع شده است. اما در آنجا چیزی برای زمان‌بندی وجود ندارد، بنابراین لازم است در شب‌هنگام، این دکمه را فشار دهید و آن در حالت شب قرار دهید (یا هنگامی که فیلم جالبی تماشا می‌کنید و دوست دارید قبل از اتمام فیلم آن را برای دوستان خود توییت کنید).

وقتی که این حالت را فعال کنید، حالت شب، یک بخش تاریک را به بک‌گراند شما اضافه می‌کند، به‌طوریکه در قسمت پایین عکس کاربر، فضایی تاریک احاطه خواهد شد. برای برگرداندن بک‌گراند به رنگ سفید، تنها کافی است به منوی تنظیمات رفته و حالت شب را خاموش کنید.

هرچند که توییتر می‌گوید حالت شب برای کاربران iOS طراحی شده، اما از ۱۸ اوت (۲۷ مرداد) هیچ نسخه جدیدی از این برنامه عرضه نشده و بنابراین این آخرین به‌روزرسانی برنامه به‌شمار می‌رود. در واقع، در برخی از گوشی‌های آی‌فون، چند راه‌اندازی مجدد لازم است تا برنامه گفته شده بتواند به درستی عمل کند. اگر شما هم مشکل مشابهی دارید، این برنامه را چند بار راه‌اندازی مجدد کنید؛ مبادا که در روشنایی روز مطلب شبانه خود را توییت کنید!
 

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *