حمله هکرها به گرو‌ه‌های نژادپرست

شماران سیستم – به‌تازگی گروهی از هکرها با هک کردنیکوب ‌سایت، اقدام به انجام حمله منع دسترسی زده و علاوه بر آن به سراغ افشای اطلاعات کاربرانی کرده‌اند که در گروه نژاد پرست کوکلاکس کلان عضو هستند.

به‌تازگی گروهی از هکرها با هک کردن یک وب‌سایت، اقدام به انجام حمله منع دسترسی زده و علاوه بر آن به سراغ افشای اطلاعات کاربرانی کرده‌اند که در گروه نژاد پرست کوکلاکس کلان عضو هستند. حمله هکرها به گرو‌ههای نژادپرستبه گزارش شماران سیستم به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Gizmodo، کوکلاکس کلان یا Ku Klux Klan به گروهی معروف گفته می‌شود که به‌صورت تندرو به مخالفت باوجود سیاه‌پوستان می‌پردازند و معتقدند که زمین برای سفیدپوستان ساخته شده است.

بسیاری از افراد با این گروه آشنایی دارند و در فیلم‌های دوران وسترن این گروه که نشانه آنها کلاه‌های سفید رنگی که تمام صورت را می‌پوشانند است را دیده‌اند ولی با کمال تاسف باید گفت که این گروه هنوز در دنیای امروزی نیز متلاشی نشده است.

این گروه به‌قدری علنی کار می‌کنند که حتی برای خود وب‌سایتی نیز دارند که دارای دامنه بسیار گران‌قیمت kkk.COM است. به‌تازگی گروهی از هکرها اقدام به حمله به این وب‌سایت کرده و به‌شدت به ساختار سایبری این گروه آسیب ‌زده‌اند.

اعضای این گروه معمولا دوست ندارند تا هویتشان فاش شود و به همین دلی نیز از نقاب‌های کلاه مانند یاد شده استفاده می‌کنند ولی هکرها با دسترسی به اطلاعات این افراد، قصد افشای آن را دارند.

این هکرها علاوه بر دستیابی به اطلاعات، حملات محدودیت دسترسی یا dos را نیز اعمال کرده‌اند. به‌این‌ترتیب به این وب‌سایت پس از نزدیک به ده روز، هنوز بازیابی نشده است.

 

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *