خواستگاری جوان چینی با 99 گوشی هوشمندآیفون 6

شماران سیستم – این خواستگاری در 11 نوامبر انجام شد که این تاریخ در تقویم چینی به “روزافرادمجرد” شهرت یافته است و در آنروز مجردها هدایایی را برای خود خریداری می‌کنند.

یک جوان برنامه‌نویس چینی با پرداخت بیش از ۸۱ هزار دلار ۹۹ دستگاه گوشی هوشمند آیفون ۶ را خریداری کرد و جعبه آن‌ها را شبیه به قلب کنار یکدیگر قرار داد تا از همسر مورد علاقه خود خواستگاری کند.

 

به گزارش شماران سیستم، عکاسانی که در صحنه حضور داشتند همان موقع تصاویر این خواستگاری عجیب را روی شبکه‌های اجتماعی چینی Weibo منتشر کردند و در توضیحات آن‌ها گفته شد این زوج داخل قلبی که با گوشی هوشمند آیفون ۶ درست شده بود ایستادند و به عبارت دیگر زندگی خود را با مدل جدید گوشی هوشمند اپل آغاز کردند.

این خواستگاری در ۱۱ نوامبر انجام شد که این تاریخ در تقویم چینی به “روز افراد مجرد” شهرت یافته است و در آن روز مجردها هدایایی را برای خود خریداری می‌کنند تا شادمانی خود از این اتفاق را نشان دهند و البته گفته می‌شود که این روز به عنوان خاتمه‌ای برای تجرد نیز شهرت یافته است تا جوانان چینی در تاریخ ۱۱ سپتامبر بتوانند همسر ایده‌آل خود را پیدا کنند.
خبرگزاری رویترز به نقل از گروه فروشگاه‌های اینترنتی Alibaba گزارش داد که هر سال در تاریخ ۱۱ سپتامبر به طور میانگین بیش از ۶ میلیارد دلار کالا در کشور چین به صورت اینترنتی فروخته می‌شود.
 

 
مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *