راه اندازی بانک مبتنی بر اپلیکیشن موبایل توسط امارات ان.بی.دی

شماران سیستم – حساب جدید بانک امارات متحده عربی، مبتنی بر اپلیکیشن گوشی‌های هوشمند است و برای یادگیری و تطابق با اولویت‌های مشتریان طراحی شده است.

 

امارات ان.بی.دی، یک بانک دیجیتال ایجاد کرده است و امید دارد که با تمرکز بر سرویس‌های موبایل و رسانه‌های اجتماعی، بتواند نظر همگان را به این کار جلب کند و همه بتوانند از خدمات این بانک دیجیتال استفاده کنند. این اپلیکیشن برای یادگیری و تطابق با اولویت‌های مشتریان طراحی شده است و این تنها بخشی از سرمایه گذاری برنامه ریزی شدۀ ان.بی.دی به ارزش ۵۰۰ میلیون درهم امارت (۱۰۸ میلیون یورو) در تغییر و تحولات دیجیتال است.

به گزارش شماران سیستم به نقل از کامپیوتر ویکلی (computerweekly)، سوو سرکار (Suvo Sarkar)، سرگروه بانکداری خرد و مدیریت دارایی در امارات ان.بی.دی اذعان داشت که با راه‌اندازی این بانک دیجیتال، امارات ان.بی.دی، بیش از پیش نقش خود را به عنوان پیشرو در ارائه خدمات بانکداری هوشمند در امارات متحده عربی ایفا خواهد کرد و تجربۀ منحصر به فردی به مشتریان خود ارائه می‌دهد. همچنین این اجازه را به مشتریان خود می‌دهد که بهترین بهره را از فرصت‌های خود ببرند و منابع مالی خود را نیز بهتر مدیریت کنند.

اپلیکیشن مورد بحث، مشتریان را قادر می‌سازد که با استفاده از گوشی‌های هوشمند و با اسکن گرفتن از کارت شناسایی، حساب بانکی خود را باز کنند و منابع مالی خود را با استفاده از هرگونه کارت بدهی که در اختیار دارند، سپرده گذاری کنند.

12 6

مشتریان با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانند سایر کارهای بانکی مانند انتقال وجه یا پرداخت قبوض و صورت‌حساب‌ها را بدون کارمزد انجام دهند.

این اپلیکیشن، قابلیتی دارد که به کاربر اعلام می‌دهد که در شهر چه خبر است و معاملات خوب و مناسب را به او پیشنهاد می‌دهد.
همچنین برای مدیریت سلامتی کاربران، یک ردیاب مخصوص تناسب اندام هم در خود جای داده است.

یکی دیگر از قابلیت‌های اپلیکیشن مورد بحث، این است که الگوی خرج کردن و تاریخ تراکنش‌هایی که انجام کاربر انجام داده است را تجزیه و تحلیل کرده و به او نشان می‌دهد. دستورالعمل‌های انتقال وجه را می‌توان از طریق کانال‌های رسانه‌های اجتماعی نظیر فیس‌بوک و واتس‌اپ مشاهده کرد.
 

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *