رایانه شخصی با دو سیستم‌ عامل ویندوز و اندروید در نمایشگاه CES 2014

شماران سیستم – لنوو درنمایشگاهCES 2014 از یک رایانه شخصی رونمایی کرد که به صورت همزمان شامل دو سیستم‌عامل ویندوز و اندروید می‌شود.

 

 

شرکت چینی لنوو که از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان رایانه‌های شخصی در جهان محسوب می‌شود نسل جدید تبلت‌ها، رایانه‌های رومیزی، گوشی‌های هوشمند، لپ‌تاپ‌ها و دستگاه‌های چندگانه خود را در نمایشگاهCES ۲۰۱۴به نمایش گذاشت.
به گزارش شماران سیستم، این شرکت چینی در بزرگ‌ترین نمایشگاه محصولات الکترونیکی مصرفی جهان اعلام کرد که در آینده نزدیک از فناوری‌های پوشیدنی خود نیز رونمایی می‌کند.
بسیاری از شرکت‌های الکترونیکی نسل جدید فناوری‌های پوشیدنی خود را در معرض دید عموم قرار داده‌اند، اما “نیک رینولدز“(Nick Reynolds) مدیر مرکز بازاریابی لنوو توضیح داده است که این اقدام در آینده نزدیک در این شرکت چینی رخ می‌دهد و هم‌اکنون فناوری‌های پوشیدنی لنوو در مرحله آزمایشگاهی به‌سر می‌برد.
این شرکت همچنین از یک رایانه شخصی رونمایی کرده است که به صورت همزمان شامل دو سیستم‌عامل مختلف می‌شود و امکان اجرای چند پلتفورم از جمله ویندوز و اندروید را برای کاربران فراهم می‌کند و کاربر در آن می‌تواند هر زمان که می‌خواهد بدون بوت مجدد سیستم‌عامل را تغییر دهد.
رینولدز پیش‌بینی می‌کند که امسال انواع رایانه‌های شخصی مجهز به دو سیستم‌عامل مختلف روانه بازار شوند. لازم به ذکر است که شرکت اینتل نیز اوایل هفته جاری از محصول مشابهی رونمایی کرده است.
لنوو که در سال ۲۰۱۲ میلادی ازHP پیشی گرفت تا عنوان بزرگترین تولیدکننده رایانه‌های شخصی در جهان را از آن خود کند، اعلام کرد که هم‌اکنون ۱۷ درصد بازار جهانی رایانه‌ها را در اختیار دارد.

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *