رنگ صورتی برای گلکسیS7

شماران سیستم – شرکت سامسونگ به‌تازگی رنگ جدیدی را برای تلفن همراه گلکسی اس 7 خود معرفی کرده است که به‌صورت مستقیم به ‌عنوان یک طرح رقابتی با رنگ رزگلد شرکت اپل به ‌حساب می‌آید.

شرکت سامسونگ به‌تازگی رنگ جدیدی را برای تلفن همراه گلکسی اس ۷ خود معرفی کرده است که به‌صورت مستقیم به‌عنوان یک طرح رقابتی با رنگ رزگلد شرکت اپل به‌حساب می‌آید.

به گزارش شماران سیستم به نقل ازوب سایت خبری تحلیلی Engadget، تلفن‌های همراه گلکسی S۷و گلکسی S۷اج به‌تازگی توانسته‌اند تا حجم بالایی از توجه رسانه‌ها و کاربران را به خود اختصاص بدهند ولی شرکت سامسونگ در حال تلاش برای بالاتر بردن این توجهات است.

به‌تازگی این شرکت رنگ جدیدی را برای دو محصول پرچم‌دار خود معرفی کرده است که پیش‌ازاین بر روی هیچ‌یک از محصولات سری جدید سامسونگ شاهد وجود آن نبودیم.
رنگ صورتی به‌عنوان گزینه جدید سامسونگ بر روی گلکسی S۷و گلکسی S۷اج مسلما کاربران بسیاری را به خود جلب خواهد کرد ولی منتقدانی را نیز به همراه دارد.

منتقدان این رنگ‌بندی بر این باورند که این حرکت سامسونگ به‌عنوان یک تقلید مستقیم از شرکت اپل محسوب می‌شود و یک کپی از رنگ رزگلد سری آیفون است.

بااین‌حال شرکت سامسونگ این موضوع را تکذیب کرده و می‌گوید رنگ ارائه شده توسط آن‌ها به هیچ عنوان رزگلد نبوده و کاملا صورتی محسوب می‌شود.

 

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *