روبات کنترل از راه دور برای حیوانات خانگی

شماران سیستم – به‌تازگی گروهی از محققان روبات ویژه‌ای ساخته‌اند که به کمک آن می‌توان به‌صورت از راه دور با حیوانات خانگی ارتباط برقرار کرده و آن‌ها را سرگرم نگه داشت.

به‌تازگی گروهی از محققان روبات ویژه‌ای ساخته‌اند که به کمک آن می‌توان به‌صورت از راه دور با حیوانات خانگی ارتباط برقرار کرده و آن‌ها را سرگرم نگه داشت.

به گزارش شماران سیستم به نقل از وب سایت خبری تحلیل Engadget، شرکت ال‌جی برخلاف تصور عموم مردم تنها به محصولات الکترونیکی و تلفن‌های همراه وابسته نیست بلکه اختراعات بسیاری در زمینه فناوری‌های روباتیک به نام این شرکت ثبت شده است.

به‌تازگی این شرکت اختراع جدیدی را به بازار معرفی کرده است که در نوع خود بسیار جالب و منحصربه‌فرد به نظر می‌رسد. این اختراع شامل یک گوی روباتیک کنترل از راه دور است.
این گوی روباتیک در حقیقت برای سرگرم کردن حیوانات خانگی در زمانی که صاحبان آنها دور از خانه هستند طراحی شده است که البته برچسب قیمت ۱۲۹ دلاری برای مدل پایه و مدل ۲۴۹ دلاری بر روی مدل پیشرفته آن قرار داده شده است.

نحوه عملکرد این گوی به‌این‌ترتیب است که می‌توان با کمک نرم‌افزاری که بر روی تلفن‌های همراه هوشمند نصب می‌شود گوی یاد شده را از راه دور کنترل کرده و بر روی زمین غلتاند.

به‌این‌ترتیب حیوانات مشغول بازی با این روبات شده و درعین‌حال تصاویر برداشت شده توسط دوربین این روبات به‌صورت آنلاین به کاربر نرم‌افزار استریم خواهد شد.

 

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *