ساخت گهواره هوشمند برای نوزادان

شماران سیستم – یک گهواره ویژه برای نوزادا نساخته شده است که می‌توان با کمک نرم‌افزار ویژه آن توسط تلفن همراه به خواباندن نوزاد پرداخت.

یک گهواره ویزه برای نوزادان ساخته شده است که می‌توان با کمک نرم‌افزار ویژه آن توسط تلفن همراه به خواباندن نوزاد پرداخت.

به گزارش شماران سیستم، یک گهواره ویژه برای نوزادان ساخته شده است که می‌توان به خوبی حرکات دست مادر در هنگام تکان دادن کودک را شبیه سازی کرده و برای مجددا به خواب بردن نوزاد به کار بیاید.

این گهواره ویژه دارای پنج حرکت متفاوت برای تکان دادن کودک است که این پنج حرکت به صورت ترکیبی بر روی شاسی روباتیک آن اعمال می شوند تا حرکاتی مشابه تکان داده شدن بچه در آغوش مادر به وجود بیاید و به این ترتیب می‌توان بدون حضور پدر یا مادر نیز نوزادی که از خواب بیدار شده است را دوباره به خواب فرو برد.

البته تنها امکان این گهواره، تکان‌های آن نخواهد بود و می‌توان به سادگی با استفاده از یک نرم‌افزار قابل نصب بر روی تلفن‌های همراه هوشمند برای برنامه‌ ریزی این تکان‌ها اقدام کرد و با آگاهی از بیداری نوزاد، بدون نیاز به حضور فیزیکی برای راه اندازی این سیستم اقدام نمود.

علاوه بر این این دستگاه امکان خواباندن نوزاد با صدای قلب مادر را نیز فراهم می‌کند، در این وضعیت صدای ضبط شده قلب مادر با تن بسیار پایینی برای کودک پخش خواهد شد تا او حس حضور در آغوش مادر را به معنای واقعی در دنیای مجازی تجربه کند.

مدل‌های این دستگاه با قیمتی بین ۲۴۰ تا ۲۷۰ دلار در سال ۲۰۱۵ به فروش خواهد رسید و نرم‌افزار همراه آن نیز با دستگاه‌های مجهز به سیستم‌عامل اندروید و iOS همخوانی داشته و بر روی آنها قابل نصب خواهد بود.

 

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *