عرضه اپ استور اپل برای 20 کشور جدید

شماران سیستم – اپل تصمیم دارد تا با افزودن 20 کشور جدید به فهرست دریافت‌کنندگان خدمات اپ استور، این نرم‌افزار را تا حد بسیار زیادی گسترش بدهد.

گزارش‌ها حاکی از آن هستند که اپل تصمیم گرفته است که 20 کشور دیگر را به فهرست دریافت‌کنندگان خدمات اپ استور بیفزاید.

به گزارش شماران سیستم به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، اپل تصمیم دارد تا با افزودن 20 کشور جدید به فهرست دریافت‌کنندگان خدمات اپ استور، این نرم‌افزار را تا حد بسیار زیادی گسترش بدهد.
 
این کمپانی از توسعه‌دهندگان خواسته است که حداکثر تا 10 آوریل به حساب کاربری خود وارد شده و اجازه دسترسی کاربران در این 20 کشور را به نرم‌افزارشان بدهند.

 

کشورهای جدیدی که به فهرست دریافت‌کنندگان خدمات اپ استور اضافه شده‌اند شامل افغانستان، گابون، ساحل‌عاج، گرجستان، مالدیو، صربستان، بوسنی و هرزگوین، کامرون، عراق، کوزوو، لیبی، مونته‌نگرو، مراکش، موزامبیک، میانمار، نائورو، روآندا، تونگا، زامبیا و وانواتو است.

appstorec 

 

اپل در حال حاضر خدمات اپ استور را برای 155 کشور یا منطقه عرضه خواهد کرد و این تصمیم موجب خواهد شد که این تعداد به 175 کشور افزایش پیدا کند. گزارش‌ها نشان داده‌اند که جمعیت این دو کشور روی‌هم‌رفته 291 میلیون نفر است و به‌این‌ترتیب کاربران بالقوه این سرویس افزایش چشمگیری خواهند داشت.

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *