عرضه ویرایشگر پی دی اف ادوبی اکروبات برای کروم

شماران سیستم – دردسر فایل‌های پی دی اف دیگر مثل قدیم نیست اما هنوز هم ویرایش متن‌های این فرمت دشواری‌های خاص خود را دارد. همچنین این روزها کمتر کسی مایل است برای هر وظیفه‌ای که تنها هر از چند گاهی ممکن است نیاز شود، یک نرم‌افزار اختصاصی روی کامپیوتر خود نصب کند.

acrobat

کمپانی ادوبی به تازگی افزونه جدیدی را برای مرورگرهای کروم و اج عرضه کرده است که کاربران با استفاده از آن به راحتی می‌توانند فایل‌های پی دی اف خود را ویرایش کنند.

به گزارش شماران سیستم به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، دردسر فایل‌های پی دی اف دیگر مثل قدیم نیست، اما هنوز هم ویرایش متن‌های این فرمت دشواری‌های خاص خود را دارد. همچنین این روزها کمتر کسی مایل است برای هر وظیفه‌ای که تنها هر از چند گاهی ممکن است نیاز شود، یک نرم‌افزار اختصاصی روی کامپیوتر خود نصب کند.

بر همین اساس کمپانی ادوبی به تازگی تصمیم گرفته است تا افزونه‌هایی را به منظور انجام این وظایف برای دو مرورگر کروم و اج عرضه کند. این افزونه‌ها که “اکروبات” نام دارند، به کاربران اجازه می‌دهند که از طریق مرورگر خود و بدون نصب نرم افزاری اضافی، به ابزار پی دی اف خود دسترسی داشته باشند.

acrobat1

علاوه بر این اگر به ابزاری نیاز دارید که با استفاده از آن بتوانید مدارک ارسال شده در قالب پی دی اف را امضا کنید، قادر خواهید بود بدون نیاز به خرید اشتراک اکروبات پرو دی سی و تنها از طریق افزونه یاد شده به این قابلیت دسترسی داشته باشید.
همچنین شما می‌توانید با دسترسی رایگان به قابلیت‌های مختلف این افزونه به فایل‌های پی دی اف کامنت اضافه کرده و آنها را دانلود و پرینت کنید.

البته باید به خاطر داشته باشید که همه جنبه‌های این افزونه رایگان نیستند. برای مثال برای استفاده از قابلیت‌های ویژه‌ای نظیر تبدیل فایل پی دی اف به مایکروسافت ورد باید اشتراک تهیه کرده و پول بپردازید.

در انتها لازم به ذکر است که این افزونه‌ها مستقل از اکروبات وب هستند و قابلیت‌های ارائه شده روی این دو با یکدیگر فرق می‌کند.
همچنین اگر به طور مرتب ناگزیر از ویرایش فایل‌های پی دی اف خود هستید، بهتر است از نرم‌افزار اختصاصی ادوبی استفاده کنید. در غیر این صورت می‌توانید از افزونه این نرم‌افزار برای کروم و اج بهره ببرید.
​​​​​​​

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *