نام‌های بزرگ فناوری در جمع صد فرد تاثیر گذار مجله تایم

شماران سیستم – مجله تایم مطابق معمول اقدام به معرفی 100 فرد تاثیرگذار جهان در سال 2016 میلادی کرده است که در این لیست نام‌های بزرگی از صنایع فناوری نیز به چشم می‌خورد.

مجله تایم مطابق معمول اقدام به معرفی ۱۰۰ فرد تاثیر گذار جهان در سال ۲۰۱۶ میلادی کرده است که در این لیست نام‌های بزرگی از صنایع فناوری نیز به چشم می‌خورد.

به گزارش شماران سیستم به نقل از وب سایت خبری تحلیلی Cnet، هرساله مجله معتبر تایم اقدام به معرفی برترین‌های جهان ازنظر میزان تاثیر گذاری بر روی کره خاکی ما را انتخاب و معرفی می‌کند که همیشه شاهد حضور بزرگان فناوری در این لیست نیز بوده‌ایم.

حال لیست منتشر شده برای سال ۲۰۱۶ میلادی شامل افراد برجسته‌ای از صنایع فناوری است که مسلما در حال تلاش برای تغییر دادن رویکرد انسان نسبت به تکنولوژی هستند.
این لیست شامل رده‌بندی‌های مختلفی مانند غول‌ها (Titan) و پیشگامان (Pioneer) و… است که در سال جاری شاهد حضور بزرگان فناوری در هر یک از این دو رده هستیم.

در رده غول‌های تاثیر گذار نام تیم کوک و سوندار پیچای به‌عنوان مدیران ارشد اجرایی گوگل و اپل به چشم می‌خورد و در کنار آنها نیز مارک زاکربرگ و همسرش پریسلا چن قرار دارند.

در رده پیشگامان نیز شاهد حضور افرادی مانند پالمر لاکی (موسس شرکت سازنده عینک واقعیت مجازی اوکولوس ریفت) نیز حضور دارند.

از جمله دیگر افراد برجسته این لیست می‌توان به الون ماسک نیز اشاره کرد.

 

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *