نخستین سقوط در بازا رساعت‌های هوشمند

شماران سیستم – بازار تولید ساعت‌های هوشمند در سطح جهانی برای نخستین بار با یک افت چشمگیر از نظر فروش روبرو شده است و د رسال 2016 تا به امروز شاهد سقوطی 32 درصدی بوده است.

بازار تولید ساعت‌های هوشمند در سطح جهانی برای نخستین بار با یک افت چشمگیر از نظر فروش روبرو شده است و در سال ۲۰۱۶ تا به امروز شاهد سقوطی ۳۲ درصدی بوده است.

به گزارش شماران سیستم به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی digitimes، ساعت‌های هوشمند فناوری‌هایی نسبتا مدرن و جدیدی هستند و کمتر کسی انتظار دارد که این فناوری‌ها با شرایطی غیر از رشد و پیشرفت همراه باشند.

با این‌ وجود به نظر می‌رسد که شرایط ساعت‌های هوشمند آن‌قدر که پیش‌بینی می‌شده است مطلوب نیست و برای نخستین بار از زمان ظهور این فناوری شاهد افت فروش در بازه زمانی یک ساله هستیم.
مقایسه فروش سه‌ماهه اخیر میلادی با سه‌ماهه مشابه در سال ۲۰۱۵ نشان می‌دهد که ساعت‌های هوشمند با کاهشی ۳۲ درصدی در زمینه فروش روبرو بوده‌اند.

در سال گذشته میلادی در سه‌ ماهه دوم سال شاهد این بودیم که تعداد ۵ میلیون و یک‌صد هزار ساعت هوشمند توسط مشتریان خریداری شده بود ولی این رقم در سال جاری به ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار دستگاه کاهش پیدا کرده است.

شایان ذکر است که بیشترین میزان افت در این بازار مربوط به شرکت اپل بوده است که در مقایسه با ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار ساعت فروخته شده در سال گذشته، امسال را به نحوی گذرانده است که تنها شرکت در میان ۵ تولیدکننده برتر ساعت هوشمند بوده است که افت فروش را تجربه می‌کند.

 

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *